Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2008 22:33 - Идол или идеал?
Автор: viki11 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1044 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 27.11.2008 22:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Отвори се тема за идоли.

 Не бе. Аз не за идоли говоря. 

 Винаги съм смятала, че моят идеал за мъж едва ли съществува. Просто много изисквания, неизпълнимо. А и това да е рус. Никога не съм ...почти никога не съм харесала  рус мъж. Още в детската градина ме обичаше Борко, сламенорус, ама не го харесвах. Изобщо. Ми не става.
 Каква е изненадата ми, когато видях това нещо, което изисквам, да същуствува наистина.

 Да, това Е Арсений Бородин. Целунат от Господ по челото, централно.

 То и външност, и вътрешност, и душа де, и талант. Аз като го гледам, и не вярвам на очите си, а той дори и най-добре пее от групата. Абе, просто невероятно. И винаги различен, и винаги най.

 Кой каквото ще да си мисли, аз съм шашардисана, че този неосъществим идеал, щото аз искам все майка си и баща си, все много искам, може да е РЕАЛЕН. Не е истина!

 Да, това харесвам. До последната клетка, до последния жест, характер, душевност. Всичко, всичко. Той е уникално съчетание от характеристики.

 И нищо, че си приличаме. Това е тема за супер психолози. Нелюбители.
 Какъв ти идол, никога не съм се фащала толко леко на   НОМЕРА.

 нЯМА  Идоли за моя здрав разум. Здрав разум има и Арсений, за него също няма идоли. Уверете се, като видите, как стои до Дима Билан като до равен. Просто  това с идолите не е за здравия ни разум.

 Но този е просто уникат!
 Арсений Бородин.




Тагове:   идол,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: viki11
Категория: Лични дневници
Прочетен: 911001
Постинги: 139
Коментари: 684
Гласове: 9432
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930