Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2008 10:13 - Ихаааааааа! Моят идеал за мъж съществува!!!
Автор: viki11 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10002 Коментари: 32 Гласове:
0



Ако ви интересува нещо повече, виж предишните ми постинги.

image

http://4elsea.com/site/news/
този най-отзад





Тагове:   мъж,   Моят,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - Viki11, ти имаш умопомрачителен ...
26.11.2008 10:27
Viki11, ти имаш умопомрачителен вкус...а Челси са страхотни!! Аз от тебе научих за тях ...прекрасни музиканти:))
цитирай
2. viki11 - МОже и нескромно да звучи, но си п...
26.11.2008 10:34
МОже и нескромно да звучи, но си права! Така е било винаги, само че съм била излишно скромна и не си развивах дарбата.
Не са от вчера, но България не иска и да чуе за Русия, някакъв ДЕБИЛИЗЪМ. В противен случай щяхме да знаем за тях.
Но..........и сега не е късно. Чакам ги в България, макар че са много заети.


КОГОТО ХАРАСВАМ, ДА СИ ПРАВИ ИЗВОДИТЕ ЗА МОЯ ВКУС!!! И да не се прави на глух и ням.
цитирай
3. viki11 - Търсих си песента "Альоша...
26.11.2008 10:34
Търсих си песента "Альоша", а какво открих...
ПРеди месец ги постнах тук, но сега отново се върнах и разбрах, за какво иде реч.
цитирай
4. miaa - Viki11, не ми се сърди. . . . наистина ...
26.11.2008 10:43
Viki11, не ми се сърди....наистина имаш усет за красивите неща:))
цитирай
5. viki11 - Имам. И за какво в случая да се сърдя. ...
26.11.2008 10:44
Имам. И за какво в случая да се сърдя. И аз си знам, сега не само. Все тая.

Руснаците също са развивали умишлено в училище моя вкус към красивото.
цитирай
6. miaa - Сърдиш ми се, че не познах твоя лю...
26.11.2008 10:50
Сърдиш ми се , че не познах твоя любимец...остана разочарована...преди време
цитирай
7. viki11 - Не, важното е аз да го позная. ПРосто ...
26.11.2008 10:53
Не, важното е аз да го позная. ПРосто исках да видя, какво си мислят за мен хората.
Дъщеря ми също не знае, че ще харесам него. И тя не вижда, що се отнася за мен.
Но и тя има вкус, за мъжете със сигурност, от малка. В случая, обаче, тя харесва тъмнокосия, а после Арсений. Но гледа като тийнейджърка, не търси звезди.
Аз и така и иначе, все него харесвам. Тъмнокосият ми е на второ място, все пак.
Къдрокоско е най-тачен в обществото, но пък е симпатичен, улегнал, но няма тръпка. С него не можеш да полетиш. Но пък не всеки сънува как лети.
Най-вероятно за ОБЩЕСТВОТО номер едно ще е къдрокоски, Роман.
цитирай
8. miaa - На мен лично не ми допада къдроко...
26.11.2008 11:12
На мен лично не ми допада къдрокосият...много е захаросан...харесвам по естествените, непринудените, с чувство за хумор
цитирай
9. viki11 - Е, Арсений.
26.11.2008 11:31
Е, Арсений.
цитирай
10. miaa - Да, Арсений е най- готининят!!!
26.11.2008 11:37
Да, Арсений е най- готин!!!
цитирай
11. viki11 - ДА допълня. Да, прекрасни музик...
26.11.2008 11:44
ДА допълня. Да, прекрасни музиканти. Всички свирят поне на един инструмент. Ако не се лъжа, на по два.
За съжаление, не се задоволявам лесно и с малко. Ако не бях в БГ нямаше да е " за съжаление".
цитирай
12. miaa - Наистина има нещо топло в душата ти. ...
26.11.2008 11:48
Наистина има нещо топло в душата ти...сигурно е от руското ти възпитание,,,Само хора свързани по някакъв начин с Русия са упорити и истински.
цитирай
13. viki11 - Да, влиянието им беше съществено. ...
26.11.2008 11:51
Да, влиянието им беше съществено. Те наистина гледат сериозно на възпитанието на децата си. И тези, които не са от Русия. Т. е. на възпитанието. Не са късогърди, да гледат себе си само. Затова и са се били за свободата на братята славяни, т.е. българите. И са умирали смело. Ами такива са. Това ми даваше пример. ВСе пак 1-6 клас е много важна възраст за създаването на личността. Особено ако има от какво да се учиш.

А за Арсений - виждам себе си, реализирана в него.
цитирай
14. miaa - И са достойни, усмихнати и много. . . ...
26.11.2008 12:01
И са достойни, усмихнати и много ...много красиви , голямата славянска душа:))
цитирай
15. viki11 - Мисля, че неслучайно попаднах от ...
26.11.2008 12:08
Мисля, че неслучайно попаднах от малък град в най-големите водещи държави в света, Русия и Англия. После в Белгия, заради евросъюза... :)))

Да, радвам се, че съществува Русия като надежда, че душата няма да бъде смачкана от капитализма напълно и наглостта няма да е единствената водеща човешка черта.
Знам и недостатъците на руснаците. Те плащат скъпо запазването на тази душевност. С мъки, мизерия и прочее. Но като гледам капитализма....ужасявам се. Безскрупулни грозни хора, със скъпи костюми и усмивки.
цитирай
16. miaa - Не, не съм съгласна напълно с тебе, ...
26.11.2008 12:17
Не , не съм съгласна напълно с тебе, никой от тях не плаща на никому...който не ги цени си е за негова сметка. Руснаците винаги намират сили да стъпят на краката си....те няма да допуснат да бъдат мачкани...много са свободолюбиви!!
цитирай
17. viki11 - ЗНам причините за този характер и ...
26.11.2008 12:20
ЗНам причините за този характер и как се изгражда с много труд, през целия живот, поколение след поколение. С уважение към поколенията.
А не: О, дърто!!!!
Гнусни са българите много често.

съгласна или не, това е положението
цитирай
18. viki11 - Плаща, в смисъл, че тези качества не ...
26.11.2008 12:21
Плаща, в смисъл, че тези качества не се създават по кръчмите и с лесен живот. Малко мислиш, много искаш.
Така обича българина. По-лесничко, без ред, без мъки, без ранно ставане, и отказване от любими неща. С безразборен секс и несъобразяване с "любимите". Без чувства и зависимости от другите!!!!!!!!!
Така е.
Имам идеалната база за сравнение.
Руснаците се мъчат през целия си живот, за да създават тези хора такива, възпитани. Раздават се. Не работят учителите само за заплатите си, а създават личности. И за тях по-творческа професия и по-полезна. Но иди го обясни на бг даскала. Той иска учениците да го обичат и хвалят. И толкова.

Тук не му е мястото.
ПРедпочитам да се радвам на Челси, зареждат ме със смисъл.
цитирай
19. miaa - Много си категорична. . . пък и мл...
26.11.2008 12:26
Много си категорична ...пък и младата ти душа не търпи възражения... всеки от нас има право на мнение, аз моето не го променям
цитирай
20. miaa - Хубав и спокоен ден !!
26.11.2008 12:30
Хубав и спокоен ден !!
цитирай
21. viki11 - Виждам, че ти не търпиш възражения, ...
26.11.2008 12:30
Виждам, че ти не търпиш възражения, а аз няма защо да си променям мнението. Познавам ги добре, знам за какво говоря. Имаш ли доводи против мен? Нямаш.
Твоята душа колко е стара?
цитирай
22. miaa - Не нямам нищо против теб. . . напр...
26.11.2008 12:36
Не нямам нищо против теб...напротив приятно ми е да си общуваме. Но човек трябва да уважава и другия. Това е в теб ...ако щеш и ген. То не се учи ..или го имаш или не..
цитирай
23. viki11 - Ще те разочаровам, аз знам как да ...
26.11.2008 12:41
Ще те разочаровам, аз знам как да уважавам другия. Но това не ти дава правото да ми навлизаш в моето пространство и да решаваш дали съм права за себе си. В този проблем, аз знам, а теб там те нямаше. Но... не искаш и да чуеш, а ти го написах вече.
Аз живях 6 години в СССР и споделям опит. Защо ти да ми определяш, аз какво знам? Ти ме насилваш, но... да не спорим. Не се давам на такива неща.
цитирай
24. viki11 - ДА напомня, че аз изразих мнение, а ...
26.11.2008 12:44
ДА напомня, че аз изразих мнение, а ти го отхвърляш, кой знае защо, и то без доводи. Ако ще уточняваме.
цитирай
25. miaa - Аз вярвам в това казваш, но ти нет...
26.11.2008 12:48
Аз вярвам в това казваш , но ти нетърпиш някой да мисли по-различен начин.. не те насилвам , а още по- малко да навлизам в личното ти пространсто= Опазил ме Господ , то си е само твое. Ако не се сърдиш толкова често, ще бъдеш савършена:))
цитирай
26. viki11 - Иди, че спори. Аз твърдя нещо, ти го ...
26.11.2008 12:51
Иди, че спори.
Аз твърдя нещо, ти го отричаш.
Е, аз защо да се съгласявам с теб.
А ти си продължавай да настояваш, че не настояваш.

Ако се дам на всеки, да си прави каквото му е гот, никога няма да стана съвършена. Съвършенството се отстоява с борба с пречките. Свободата е на върха на копиено, Санчо! Из Дон Кихот.
цитирай
27. miaa - Цитирам милаQ Viki11 - "Знам и ...
26.11.2008 12:58
Цитирам милаQ Viki11 - "Знам и недостатъците на руснаците. Те плащат скъпо запазването на тази душевност. С мъки, мизерия и прочее." Не е недостатък да си в мизерия всеки може да преживее този ужас, никой не е застрахован...поне така те разбрах ...става въпрос за силата им да се изправят и да продължат напред
цитирай
28. miaa - Ха ха. . . . разсмях се през сълзи от ...
26.11.2008 13:03
Ха ха ....разсмях се през сълзи от сърце...да ти кажа ли , че от много време не съм се смяла така...пък си била и голяма шегаджийка ...
цитирай
29. viki11 - Ами явно не си ме разбрал/а
26.11.2008 13:03
Ами явно не си ме разбрал/а
цитирай
30. viki11 - СТава въпрос, че те също могат да си ...
26.11.2008 13:06
СТава въпрос, че те също могат да си живеят лесно и охолно, и с малко мисъл, повече бира.
Но не. Те се стараят, за да възпитат поколението, за да няма насилие, за да има мир, за да направят нещо повече за обществото. Каквото се сетиш. И остават в тази мизерия, защото иначе не може да има напредък.
Както например капиталистите тормозят хората и ги привръщат в роби, унищожават, само и само да се натъпчат с пари и ужасяващи удоволствия, да живвееш на гърба на страданието на другите!!!!
Да не мислиш, че руснака не може да се остави на течението, защото БОГ така е решил. Да става, каквото Бог направи.
Но не. Те сами държат щастието и надаждата в ръцете си. Не живеят охолно, но не убиват хора. И не ги тормозят.
цитирай
31. miaa - Убедена съм, че руснаците са богати ...
26.11.2008 13:20
Убедена съм , че руснаците са богати на дух и сила.А ти ми кажи защо винаги намесваш" капиталистите". Виж , ако знаят как да забогатеят нека го правят , но с ум и мъдрост. Ако го правят за сметка на другите има една поговорка"Господ забавя, но не забравя" . Лошото е , че поколенията им плащат скъпа цена за това и защо невинните трябва да плащат... но това е друга тема ...не ми се говори
цитирай
32. viki11 - А аз точно за това говоря. Вече от ...
01.12.2008 19:11
А аз точно за това говоря.
Вече от десетилетия капиталистите не плащат. Някой ще плати. Не виновните конкретно.
И да, правят го за сметка на другите. Това е смисъла на капитализма.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: viki11
Категория: Лични дневници
Прочетен: 910826
Постинги: 139
Коментари: 684
Гласове: 9432
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930