Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2009 18:04 - Бдете! Турците ще ви изядат гъза!
Автор: viki11 Категория: Политика   
Прочетен: 3376 Коментари: 9 Гласове:
0



За  справки...миналите постинги.



Гласувай:
0



1. viki11 - За съжаление турците се разполагат ...
28.04.2009 19:06
За съжаление турците се разполагат като у дома си! Ами като не сме им избили зъбите още...
Те не разбират от добро.
Просто ТУРЦИТЕ не искат да изучават български в нашите училища и се разпореждат. И кой ли ще им попречи? Време е да се оглеждаме за всеки турчин.
ПО далече ТУРЦИТЕ ОТ БЪЛГАРИЯ!
смятах ,че се шегуват, но ... явно трябва да ги гоним, никаква демокрация не ги лови тях, за тях само смърт и по-далече от нас, И НАЙ-ВАЖНОТО...
НИКОГА НИКАКВИ ОТСТЪПКИ НА ТУРЧИН, самозабравя се.


Но от развалена баница не страда този, който му я е дал, а който я е ИЗЯЛ... ги е изял...

а българите все се некви наивни
цитирай
2. lubopitstvo - Съгласна съм с теб. Може би, не то...
29.04.2009 14:55
Съгласна съм с теб.Може би, не толкова крайно, но нещата категорично излизат извън контол, което е недопустимо.
Недустимо, но се случва, защото нехаем.
цитирай
3. viki11 - Българите са бавно схващащи или ...
01.05.2009 20:34
Българите са бавно схващащи или много нагли, -трябват им крайни мерки!
цитирай
4. dete - кака. . . дай боже се спасиш от рака !! ...
02.05.2009 01:05
кака ...дай боже се спасиш от рака !! не си само ти ! :)))) успех със здраето ! много злоба си събрала към света ... не помага-да знаеш!!!!! цунки !!
цитирай
5. dete - опаааааа. . . . моделираме. . . . . що ...
02.05.2009 01:07
опаааааа .... моделираме.....що така:))))))) бац!!! рак и двете , какааааа:))))))
цитирай
6. viki11 - Дете, дори децата казват нещата ...
02.05.2009 10:45
Дете, дори децата казват нещата така, че да ги разбереш.
Редактирай се и може да стане ясно, какво общо има рака.
Не злоупотребявай с темата. Не си по-велик от него.
цитирай
7. viki11 - 4. dete - кака. . . дай боже се спасиш ...
02.05.2009 10:52
4. dete - кака. . . дай боже се спасиш от рака !! ...
01:05 кака ...дай боже се спасиш от рака !! не си само ти ! :)))) успех със здраето ! много злоба си събрала към света ... не помага-да знаеш!!!!! цунки !!

Дете, мога да ти отговоря, ако не беше анонимен. Съобразно възраст и умствени особености е ясно, защо не си в час, ако ги знаехме.
Да ти кажа, олекна ми като ми каза, че не съм само аз болна от рак, щото аз не знаех. И е хубаво да си болен, щом и другите са болни. ДА живее простотията в България, НЕКА ХОРАТА СИ МРАТ.

Кога блога ти заприлича на СВЕТА?
Или това е твоят свят? Възможно е. Аз лично смятам това за сбъркано място благодарение на тези, които стоят зад него и някои луди блогъри - изключително гнусни и луди.
И винаги имам резервна злоба за такива ненормалници!
Доста ще трябва да научиш преди да ми кажеш, кое помага и кое не. Щом те мързи да се учиш, по-добре е да помълчиш. Все пак не съм кошче за отпадъци. Всяко глупаво споделяне си има граници, а именно, че тая злоба към света и съм тъпа, та не зная, че тя не помага.
Ти пък да знаеш, че злобата много помага когато срещаш лайняни псета. От нивото на един педофил, да речем, който насилва деца или ги мами.
Тук в блога има хора на нивото му. Имам предвид от тези, които държат блога. посетителите подлежат на контрол, ако има свестни зад кадър.

Така че по-скромно го карай, не съм останала на твоите г рижи за мен. Доста хляб ще ядеш и пак няма да натрупаш моя ум. С него май се раждат.
А непоносимостта ми към простащина - нея си я отгледах! И не ми пречи.
цитирай
8. rusenskovareno - Нехаем?
08.06.2009 14:42
Съдейки от прочетеното по горе (в часност тва за турците) съм склонен да се съглася с повечето мнения, но ние българите сме си виновни за положението в което се намираме! Смея да кажа че сме тъпи и ограничени и винаги гледаме другите, а не себе си (в испания било по-добре, в италия, англия, щатите), а никой не се наема да оправи нещата тук в родната БГ! :-( Жалко....!
цитирай
9. viki11 - Съгласна.
08.06.2009 23:22
Съгласна.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: viki11
Категория: Лични дневници
Прочетен: 910825
Постинги: 139
Коментари: 684
Гласове: 9432
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930