Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2009 02:47 - Откраднато ,любопитно. И КОРУПЦИЯ В ОНКОЛОГИЧНА БОЛНИЦА СОФИЯ. "ЧАСТЕН СЛУЧАЙ".
Автор: viki11 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3353 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 10.02.2009 13:40


01:58 - Страх

С много имена са ме наричали, всичките до едно сами харесвали. Луцифар, Менфисто, Дявола, Диабло и много други. Много титли нося - Принцът на мрака, владетеля на адат и други, но най-много ми е харесвало Принцът на страха. Защото истината е че вие страх от мен. Страх който превръща достойнството ви в прах! С невинен поглед гледате как отхапвам от ябълката на вашия живот. Дъжд от лъжи притиснати между два свята, гледате своята низост с поглед проклет, с болка в гърдите която никога няма да отмине. Агонията на смъртните ви души, в развратна игра на криеница. Криеница на развратни дяволи, сухия плач задоволява тяхния нагон. Вашия безкраен сън, светлината на луната пречи да видите моято идване. Скоро ще бъда при вас. И първото ми желание за тази нощ: Нека бъда ваша наслада! Тяло на девица, душа от дяволски род. Вашия Бог съм аз и всичко което виждаш ще е МОЕ.

Автор: infierno Категория: Лични дневници
Прочетен: 6 Коментари: 0 Коментари
















09.02 20:02 - Как се сее смърт официално! "На чисто" - браво! Браво на НОВА ТЕЛЕВИЗИЯ,
Браво на предаването "НА ЧИСТО".

 Едни от малкото, които се осмеляват да кажат истината за така страшните  за останалите неща.

 Съжалявам, че нямам възможост да кажа своите преживелици.

 Утре във втората част на предаването истините за Онкологична болница ще продължат.

 Възмути ме - за пореден път - наглостта на ШЕФОВЕТЕ НА ОНКОЛОГИЧНА БОЛНИЦА, които казаха, че такива сигнали до тях не са достигнали. АЗ лично бях при шефа на Онкологична болница, който отговаря за лечебната дейност и му казах за всички канали и подкупи. Но той каза: "Такива неща тук няма!", без да се поинтересува от фактите. Без да провери.
 Защо?
 Защото се оказа, че рушветите се организират от ШЕФОВЕТЕ НА ОНКОЛОГИЧНА БОЛНИЦА И МИНИСТЕРСТВОТО НА ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО.

ПО-МАЛКО БОЛНИ ОТ РАК, ПО-МАЛКО РАЗХОДИ! - това им е девицът!

 И как искате да станете европейци? Та това общество не може да предложи елементарна цивилизована държава. Автор: viki11 Категория: Лични дневници
Прочетен: 33 Коментари: 2 Коментари 1. stix - на мястото на " ПО-МАЛКО БОЛНИ ОТ РАК, ПО-МАЛКО РАЗХОДИ!
09.02 20:18 по малко лекари...
по малко корупция...
повече контрол... Изтрий 2. viki11 - Да, така би трябвало да бъде. Аз к...
09.02 20:20 Да, така би трябвало да бъде.

Аз казах, как е!
До там сме го докарали с търпимостта си.





















10:59 - Корупцията в Онкологична болница София и ТЕЛЕВИЗИЯТА.  Доволна съм, че умирайки, все пак не умирам сама. Смятам за наистина сърдечна подкрепа работата на предаването "На чисто", което засяга всички въпроси, за които писах тук месеци наред.
 Корупцията в Онкологията, която ежедневно убива хора. Но никой не се интересува от тези убийства.
 За лъчетерапията нещата са поднесени абсолютно  достоверно.
 Липсва ми подробности за химиотерапията,  където те пишат лежащо болен и обират касата. Ние сме им златните яйца и дори да можеш да минеш без химиотерапия, те набутват, за да дърпат от касата. Фаталното е, че през този период, докато се водиш лежащо белен , нямаш право на личен лекар, и всички издадени направления са НЕВАЛИДНИ. Докторите, които са те лекували РЕАЛНО през този период, няма да си получат заплащането. Потърпевша е цялата държава! И няма  как иначе. Но мозъците ви са запълнени с глупости.
 Щом аз успях да разследвам, значи всеки може. АКо се интересуваш, винаги има доктори, които ще ти помогнат да разбереш. Защото не всички са мошенници, но мошенниците УПРАВЛЯВАТ.
 
 Което ме прехвърля успешно в  другата  тема.
 Гледах шефката на Онкологията и НЕ ВЯРВАХ НА УШИТЕ СИ.
 Когато за първи път поисках среща с нея, ми казаха, че заминава за две седмици и я няма. Казах, ЩЕ ЧАКАМ! Минаха две седмици. Не помня какво стана, май открих новата бучка, неизчистена от хирурга ми, не отидох веднага, оперираха ме по спешност. ТОй не желаеше някой да разбере за провала му , явно. И след това пак отидох за среща. Да, ама не. Можело, но не с нея, а с шефа по лечебната дейност. С нея не мога да се срещна. Защо ли не се учудвам. И когато исках да се  срещна с Президента Петър Стоянов, той не контактуваше с хора, беше на седмото небе! Отпратиха ме негови представители, като ми казаха, че законите в България са шибани, като не ми харесват, да отида в ... чужбина! Но не мога да цитирам него, УВИ. Той се покри. А тая кой я знае!

 Та срещнах се с директора по лечебната дейност в Онкологична болница и му казах същите неща, които казаха в "На чисто". Дадох му подрнобности, сметки, суми, място на плащането, престъпления, в какво се  състоят точно, к анали за източване на пари. 
 Той ме укори, защо сме попълвали документи без дати и подобни. Аз не ги подписах, но точно затова останах без химиотерапия, без лечение, и сега чакам последните си дни. Болките са неимоверни, повярвайте. Явно скоро ще мина на морфин, засега комбинирам по няколко и задържам.
 ЗНаят за заплащанията, защото ТЕ ЛИЧНО ГИ СТИМУЛИРАТ.
 Както вече казвах, корупцията в Онкологията върви от ШЕФОВЕТЕ НА ОНКОЛОГИЯТА И МИНИСТЕРСТВОТО на ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО.
 Даже има съобщение, ако някой от персонала иска пари на хората, да се звънка на шефката. Защо ли? Ами да ги лапне ТЯ. 
 Не се доверяйте леко на табелки. Търсете истината.

 Гледах шефката на Онкологията, как лъжеше, че не знае за тези неща и никой не се е оплаквал  и не се чудех. Наглостта на шефовете вече ми е ясна, още от социалистическо време, когато проработих и се сблъсках с наглостта им. Краде и ни кара ние да плащаме.И забравяват напускането.
 Та и тая. Краде, не признава визитата ми, защото не го написах писмено. Все пак, предпочитах да я видя какво ще направи реално. ВИнаги мога да дам писмени обяснения с координатите ми, нали! И да  знаят,  кого да не лекуват в тази болница. Имат силен контрол върху тези неща, знаят ни по имена. 
 И се защитават един друг,  защото заедно крадат, или излитат. Все пак шефовете ръководят, ако това може да се нарече ръководство. Защото според мен е престъпление. Спрямо живота на хората, с прямо законите на РБългария, спрямо съвестта си, спрямо децата, които НЯМА ДА СЕ РОДЯТ.
Моето второ дете също няма да се роди. Защо? Защото няма да съм жива.

 И все пак, дълбок поклон на предаването "На чисто" и НОВА ТЕЛЕВИЗИЯ. Смъртта ми няма да е съвсем незабелязана! Автор: viki11 Категория: Лични дневници
Прочетен: 19 Коментари: 3 Коментари 1. stix - не питайте защо човечеството се е запътило към апокалипсиса...
11:31 докато не започнем да обръщаме внимание на болката... на тези, които имат нужда от помощ няма да се превърнем в хора...

Изтрий 2. miaa - Миличка Вики,
12:04 Това, което си написала много ме ....нямам думи. Ти ще живееш мила моя и ще родиш детенце пухкаво и розовко..хубаво, като тебе. Не се предавай.. Изтрий 3. viki11 - 1. stix
12:26 Не знаеш, колко точно изразяваш мислите ми!

Миаа, не бих се обзаложила. А и има си бъдеще, то да му мисли за това. Макар че днес не му помагаме. Редактирай | Изтрий



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sofiya - Олеееее:)))
25.01.2009 22:26
Много философско и силно послание, направо тръпки да те побият...Да, Луцифер-а дебне отвсяко ъгълче на грешната ни душа.....
цитирай
2. palisandar - Оранж по пладне ! )))
27.01.2009 10:02
Оранж по пладне ! )))
цитирай
3. krassko - А мен не ме е страх от теб. Ама хич. :)
13.02.2009 22:44
И те харесвам и обичам, знам че не мога да разчитам на взаимност, но това не ми пречи пак да те обичам!
И като ти се доплаче, винаги можеш да си поплачеш на рамото ми. Защото като те гледам май си нямаш рамо за подобни цели.:):):) Всички ги е стрях да не ги ухапеш. :) А на мен не ми пука, целият съм нахапан, даже оглозган. :):):)
цитирай
4. viki11 - Не те е страх, защото не съм опасна. ...
22.02.2009 01:17
Не те е страх, защото не съм опасна. Е, само понякога.
Ако отговарях на горното описание щеше да потръпваш. ЯВно малко си хапан.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: viki11
Категория: Лични дневници
Прочетен: 910763
Постинги: 139
Коментари: 684
Гласове: 9432
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930