Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2008 12:12 - Нещо новичко.
Автор: viki11 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5057 Коментари: 12 Гласове:
0



"Точка возврата" е новата песен на Челси, която ще се появи. Още е в проект.

С две думи, 
ако обичаш, върви напред, не се връщай...

Защо не ги  поствам тук? Ами защото егоистично си ги слушам сама, изтеглила какво ли не, но не съм в състояние да изтегля всичко. Много са стриктни руснаците. Толкова неща , подредени, през годините. Само материал да искаш. А аз не търся всичко, защото омръзва. Тегля си на части. Срещи с тях, клипове, участия по ТВ, лични техни записи на видео - как пускат балони със съобщение, например, като в бутилка, те обичат да се забавляват и това е много свежо. Защо да се правят без време на възрастни. Макар че двама от тях са по-сериозни. На 18-20 години, а толкова зрял!!! Просто нямам думи. Та има каквото си поиска човек за теглене. Много добри сайтове. Изпипана работа. Така е, когато учиш учениците да са стриктни и трудолюбиви, а не шарлатани и тарикати. Веднъж изпитан, един месец не учиш.


 Лошото е, че докато бавно тегля клипове, песни станаха някакви недоразумения, закриват се сайтове , спират се записи заради авторски права. Откриването на нов официален сайт размъти нещата и тези хиляди клипчета постепенно ще изчезнат. Ще останат  само официалните.
 ! - Защото комерсията убива всичко красиво. Е, почти всичко. Нямаме база за сравнение, за да разберем, какво ни е отнела. Както имам в този случай. 

Така че, не само слушаме, и общуваме с  хора около Челси. Това не е увлечение за ден-два. При мен май няма такива. Ако не се пъчеха, че се хваля, биха казали сами, че това е мъдрост. Посягаш само към това, което ще държиш с години. Практически вече в отношенията с хората и откриването им нямам грешки. Не посягам към човек, който няма да ми донесе нищо полезно като развитие и общуване. 

И защо мъдростта да е хвалба? И защо да нямам право на нея, ако е такава? Че аз съм я изстрадала. КОйто не знае, как се помъдрява, само той може да се пъчи, че било хвалба. Ми то от дете ми повтаряха ,че съм мъдра, време беше и да стане факт, който е устойчив. 

 И какво като съм мъдра, след като няма условия, за да се проявявам като такава. В тази бъркотия сред тези луди хора не смятам да помагам особено много. Силите ми са абсолютно неизползвани. Какво като ги има. Защото хората трябва да го поискат. И да го оценят. А аз съм в грешно време на грешно място. Ценят се фалшивите усмивки и фалшивите "помощи". Иди доказвай, че нямаш сестра...


    Но...моята мъдрост ме отведе при Челси. Чудо е, как са се събрали на едно място цели 4 невероятни момчета. Не мога да кажа, че един превъзхожда другите. Макар че Арсений е доста надарен. Но пък е непостоянен като мен. Така че един ден ще прояви нежелание и се изравнява по стойност с другите. 
    Да, мога да предсказвам долу-горе как ще постъпи той. И вече съм го правила. Приликата ни е много странна. И голяма. Но колко човека ме познават наистина, че да сравняват? Може би нито един. Колко жалко. Нито пък аз имам възможността да бъда себе си. Тук у нас това е опасно. Злобите отвсякъде излизат и кълват, кълват, ако не си като тях, за да се почувстват значими. Като свраки са.    Много тънко кълват, без да видят избранниците им.  
Но са толкова много, че няма смисъл да се бориш с тях. Само мъничко, подготвяйки един далечен момент, в който ще бъде възможно да ги пребориш, защото ще са по-малко.

 Отвлякох се. Мислите ми никога не са били като на другите. Но пък това се оказа е, защото те не умеят много неща, които пък аз мога. На по-дълбоко ниво. А аз преди умирах от комплекси, че не съм като тях - звездите. Няма такова нещо. По-глупавите са по-настъпателни. Да, много неприязън съм натрупала към тях, защото съсипват живота на другите, и даже нямат капацитета да се усетят. А обвиняват мен, примерно. ДА, ама след мен винаги нещата са се подреждали. Тях ли да слушам, или фактите. ВСе пак, за това ми е даден акълът, да си го използвам сама. А не само аз знам, че го имам в повече от някои "капацитети" на дребно ниво.

 Но по-точно казано, посоката, която избирам,  е по-вярна, защото усетът ми е по-добър. Единици сме с този усет за  спасителната  посока. Не знам защо е така. Хората са доста заблудени. Но пък толкова сигурни в себе си!!! И е много вероятно точно тези, които са несигурни в себе си да знаят вярната посока. Защото един мъдър човек никога не е сигурен в себе си, той знае, че има още да учи. А преди да помъдрее как изглежда този мъдрец? Ами абсолютно несигурен. Е, това е само една идея, която ми е хрумнала. Не е промерена от времето. А иначе се чувствам, сякаш идвам от бъдещето и знам накъде да вървим. Не влагам особено мозъчно измисляне на нещата. Посоката е вътре в мен. Никой не може да ми я вземе.

 Много време мина от тогава, когато разбрах, че опитите им да ме имитират и да докажат , че са по-добри от мен са смешни. Защото това, което е вътре в мен, не може да се вземе. И  гъзовете да си съдерат. Дърпаха ме, "удряха ме", мачкаха ме, дразниха ме, разглобиха ме, нараниха ме. Голяма борба, защо аз, а не те. Ами защото тези неща друг ги е предрешил. Да, отнемаха ми признателността на някои хора, но пък това вътре  в мен не биха могли. Могат да ме накарат да спра да дишам, но не могат да ме копират :)))))))))))))))))))))) . Това е едно от най-забавните неща. Злобарите не могат да измъкнат НЕЩОТО МИ. Ами ако се пръснат от яд?

Да, виновна съм. Че не следвах посоката, а се занимавах със злобарите. Някой може да каже..., че не вярвах в Бог. Защото по същество е същото. Бог не е това ужасно нещо, което го представят. Това е логиката на нашето съществуване. Каквато и да е тя. И на това ниво аз имам връзка с божественото. Да, много е красиво. И усещам посоката. Защото красотата е вътре в мен и правя връзка с нея. Тя е част от мен. Блаженство да го кажем. Макар че блаженство е състоянието, което достигаш вследствие допира с красота. 
Да, аз трябваше да налагам пътя, а не да се опитвам да угодя на тези ужасни хора. Но те са толкова много. Как да се пребориш с ято свраки??? Така животът ми отиде на вятъра. 

Много неща ми липсваха като обучение. Имам усещането, че вече обучението ми е към края си. Аз се самообучавам. Като Светльо от Файф старс. И той така, затова е добър като гласови постижения. Та това ми се падна и като  късмет от една баница. Нашата ще е на нова година, на Коледа е само паричката. Та ми се падна, че обучението ще приключва тази година. И аз така го усещам. Тези "знаци" аз обикновено си ги усещам нещата, но нека ги има.
 Да, ще научавам още неща по пътя, но спокойно вече мога да пристъпя към действие, след като имам определен багаж натрупано обучение. Какво обучение? Никъде не го преподават. Настройваш се на правилната посока, която усещаш, че трябва да следваш, и правилното ниво, което искаш да имаш след време, и обучението само се налива в теб. Вселенски някакви закони. Аз теорията я прескачам. Термините пък въобще. И ако ти липсва нещо, което те отклонява от правилното положение, да си във вярната вибрация, да го кажа, вярната настройка, това липсващото се наслагва. Учиш се да си на правилното място.
 Ето, не мога да го обясня. А и за какво. Или го имаш, или не. Важното е всеки да гледа себе си, а не колата на съседа. 
 
 А и след това ще помагам на човечеството. КОлко хора биха се заели с такава дейност, неплатена? Да, няма на кого да обяснявам.


И Арсений от Челси е от нашите. ТОй толкова има общо с мен, че не само това е общото. Забавно е. Сякаш гледам себе си отстрани как се движа и реагирам. Мисленето е сходно, Реакциите. Как по радиото прати едни на  майната им. Казват му, че е в ефир, а той ... че какво значение има дали съм в ефир. Щом е лайно е лайно. Е, не го каза толкова нецензурно, но пак в този дух. Не помня думата. Разбира се, че от тази прилика почти нищо не следва.

 ТОва, за което говоря, са неща, които ще се използват в бъдеще. И аз знам, че от мен зависи да се наложат. Хубаво е да си значим, но по-хубаво е да си оценен от тези, които на твой гръб ще се движат напред. Или може би печелившите ще са тези в бъдещето, които ще са добре, благодарение на посоката, която залагам - аз и малкото други такива. А тези от бъдещето не могат сега да ми благодарят. Ето защо се налага да не търся благодарности. Моите хора са там някъде напред в нещата. Както казах, и гледах в един филм  снощи по БТВ, сякаш идвам от бъдещето да дам посоката. Щото са се заблудили и ни водят в Ада. И каквото и да правят, и въпреки ,че го коментирам, не са в състояние да ми попречат. Не разбират от тези неща.


 Странно ми е, че точно на мен са отредени такива странни преимущества. Че без да върша нищо, мога повече от останалите. Че това  състезание кой е пръв, което толкова мразех, на мен не ми трябва. Просто ми е заложено, бидейки себе си да съм с един гърди напред. И тогава идва успокоението. Защото заливането с помия, което практикуват всички, е било плод на бедния им ум. Дори няма логика да се състезавам с тях. Те са от друго ниво. Някъде в миналото.

 Знам, че много дребни душици ще си помислят, че се хваля. Защото не знаят, че става въпрос за товар, който носиш. И непрекъснато тежи. И трябва да си много издържилив, за да го носиш ежеминутно. Да си мъдър означава да носиш  товар непрекъснато, и да успяваш да се усмихваш с товара на плещите. Усмихваш е условно казано. Фалшивите усмивки не са за мъдреците. Те си стоят в обикновено положение. Няма на какво толкова да се възрадват. НЕ имитират щастие. То е за мажоретките, които се готвят да свалят бика за секс. В очите на мъдреца сексът е за разплод. Звучи ви грубо? Ами няма начин да се приземите на ЗЕмята и да не усети удара от приземяването. Меко приземяване още не е измислено. Може би някой ден...

 Общи отнесени мисли.
 Да завършим, с което започнахме.
 Челси имаха среща с почитателите си от клуба на 18 декември. Мина добре. Има качени клипчета. Основно се лигавят. След тези уморителни турнета, които не спират, е редно да се полигавят с хората, които ги обичат. Е, лигавят в добрия смисъл на думата. Аз не обичам лигльовци. Но те са стойностни момчета. И пеят непрекъснато по време на срещата. Не като нашите, на парче, на плейбек, на бройка, на заплащане. Живо пеене! Това го могат. Минали са кастинг с 16 000 души, за да станат певци. И не случайно. Чудесни са. 

 Няма да копвам линк. ПРосто красиви млади момчета, приятелски разседнали се сред момичетата. С подаръци, които са им приготвили за рожденния ден. Двамата от тях наскоро са били рожденници.

 И си мисля, у нас не може да се роди такава група. Та те са създадени такива с труда на роднините и държавата още от раждането си. Това не се изглажда просто от самосебе си, а е плод на труда на цялата държава и всеки човек. ТЕ са грижливо създадени млади звезди. С обич и грижа. И днес грижата за тях е голяма. Те само пеят. Другите екстри се осигуряват от екип, при това много качествен.


Тагове:   новичко,


Гласувай:
0



1. miaa - Здравей Вики, много се радвам на ...
30.12.2008 01:37
Здравей Вики, много се радвам на информацията ти...до скоро:))
цитирай
2. viki11 - Информацията МИ е повече. Но тя си ...
30.12.2008 13:04
Информацията МИ е повече.
Но тя си интересува само мен.
Това е моето задължение да споделям част от нея.
ПРедпочитам я моята в клипове - да има движение :) .
Приятно е да гледаш и да се чувстваш , сякаш си бил на срещата с Челси. Работливите руснаци осигуряват добра информация и навреме.
А вече и поддържам връзка. Но ... за концерти в България никакъв шанс. Макар че вече съм ги "поръчала"! ;)
цитирай
3. therealangel - Здравей, Вики!
02.02.2009 22:15
Изключително ми е приятно да засека още един...поклонник на група Челси. Надявам се, скоро да успеем да създадем...едно малко общество на феновете на Челси в България ;)
цитирай
4. viki11 - Какво знаеш за Челси? В руския им ...
02.02.2009 22:19
Какво знаеш за Челси?
В руския им сайт има и други българи. Кой знае, може да са от блога. От няколко месеца слушам редовно Челси, и са едно удоволствие.
цитирай
5. therealangel - :)
03.02.2009 09:14
На форума им мернах само 1 българка...и тя не пише много, ми се струва...а за тях занм...доста, около година вече следя развитието им, изгледала съм може би...90% от видеото в нета и съм изчела доста ;)
цитирай
6. viki11 - E, със сигурност има няколко бъл...
03.02.2009 13:22
E, със сигурност има няколко българи в сайтовете им.
И аз съм изгледала и изчела много.
Дано не се разделят. Имат само един проблем, бащата на Роман лансира сина си, макар да има по-добър от него. Не случайно Арсений е втори във "Фабрика здезд". Тази намеса на татенцето ще обърка нещата, вече има такива наченки.
А го набутва и за секс-идол в годишните класации, което въпреки загубата на Роман, не му пречи да продължава.
цитирай
7. therealangel - а точно Рома..
03.02.2009 13:57
А останах много...изненадана, като разбрах, че Рома е номиниран за секс-символ. Аз не мисля, че...от четиримата именно той е такъв. А относно разпадането....Ден вече има песен без челси...с една мадама...след още няколко самостоятелни песни е напълно логично да се очаква и разпадане...за съжаление.
цитирай
8. viki11 - Това с Ден не значи разпадане, те ...
03.02.2009 14:04
Това с Ден не значи разпадане, те всички имат песни с други изпълнители. Имат и по трима от групата. Просто не се ограничават напълно. И Рома има своя песен, и Арсений се снима със Зара и така нататък. Много хора са изненадани от номинацията на Роман, но ... връзки. За съжаление...
Засега не смятат да се разделят.
Живот и здраве, така да продължи. Но са много изчморени, използват ги за събиране на пари. Повтаря се с всички успешни певци. Докато певците не вземат нещата в свои ръце, само ще пеят и ще се изтощават от участия, а в тях не се влага достатъчно. Касички. Личи им умората, а са толкова млади. Особено Арсений, едва навърши 20 години. До 24 години.
Да са живи и здрави. Засега всичко е добре. Рядко добро съчетание. Почивка от всичко комерсиално от което ми се повръща.
Особено добре е, че са приятели, това дава надежди. И са отстъпчиви. Но не глупави. Тук нямаме такива изобщо.
Много им се радвам, нека да ги има.
Успех със слушането на Челси.
цитирай
9. therealangel - комерсиалното убива всичко ;)
03.02.2009 17:03
Така е, съгласна съм. И все пак...ако седнеш и ги погледаш в началото и сега...някак ми се виждат различни - не са тези 4 момчета, които са били в началото. Съгласна съм - личи си, че са изтощени, но и кой не би бил с всички тези участия и ангажименти?
Аз също много им се радвам, но...песимистичното в мен ми подсказва, че съвсем скоро ще са още по-различни, именно заради комерсиалното, което е навсякъде. Надявам се, че греша...искрено се надявам, че греша, защото...това е единствената група, на която се радвам толкова много и никак не искам да се разочаровам...
цитирай
10. viki11 - Аз смятам, че този бърз тур по сце...
03.02.2009 18:44
Аз смятам, че този бърз тур по сцените им дава опит, какъвто нямаха.
А след това вече ще бъдат по-убедителни.
А никога няма да са безинтересни, защото те чара си по рождение го имат.
Просто божествена целувка, която ги прави единствени. НАй-интересното, имат го четиримата, Арсений просто в повечко.
цитирай
11. therealangel - съгласна! ;)
03.02.2009 21:26
съгласна съм с всичко, което казваш...само че моят фаворит е друг ;)
цитирай
12. viki11 - Това няма никакво значение. Дос...
04.02.2009 10:13
Това няма никакво значение.
Достатъчно ми е, че основно Арсений им изнася песните, особено, ако трябва живо пеене, и че е победител във Фабриката за звезди.
А хубавото е, че има четирима хубавци с много таланти, и винаги е интересно.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: viki11
Категория: Лични дневници
Прочетен: 910834
Постинги: 139
Коментари: 684
Гласове: 9432
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930