Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2009 13:28 - Политика.Някои битовизми и истини. Що па да не го постна! Жив свидетел съм.
Автор: viki11 Категория: Политика   
Прочетен: 3416 Коментари: 8 Гласове:
4

Последна промяна: 11.07.2009 14:20


 По повод запитване към мен за политическите ми постинги и защо се ядосвам, щ е ми навреди - че какво повече от това, което вече ми навредиха - написах отговор, който реших да постна тук. Толкова изписани истини, защо пък да не ги постна!



...
Точно тук не се ядосвам, а се боря. Почти всеки човек върви след нещо чуто, а не след това, до което стига сам.
 Аз имах опит, който ми помогна да се запозная с Иван Костов. Ще бъде престъпление да мълча. Аз оживях от неговия терор, за да говоря. И го правя. И ще го правя.
 Като се стигне до нерви, обикновено не се вживявам задълго. Нямам такава цел.

 А колкото и да бягам цял живот от политиката, стана ясно, че докато не се ориентираме в нея, тези  главочи няма да ни оставят на мира! Просто е наше задължение да знаем, какво става и кой крив , кой прав. Поне донякъде.

 Единствената партия, която е оставила много положителни следи след управлението си, е НДСВ. А аз боравя с факти.

 Доверието ми към Бойко е времено. Ще видим какво ще покаже след като взима властта и след като си отиде от нея.

 Благодарение на царя, който още от ИСпания милееше за българското - склонна съм да му вярвам, защото аз милея за руското, където съм израснала - и страдаше от мизерното съществуване на българите...
 благодарение на него детето ми получи безплатно хранене в училище, безплатни учебници, много силно компютъризиране в училищата! Много осезателно, истинско, без отбиване на номера и предизборни шмекери. Свършиха си т ихомълком работата.
 Също получих безплатно обучение , както много хиляди българи, от бюро по труда, за което дори ми плащаха, че уча. Нещо, което се прави в Австралия, най-развитата страна откъм грижи за хората си.

 Двойно ми двигна убитите от Иван Костов издръжка и детски. 100% не вдигат никога, не е комерсиално. Той го направи. Аз съм доказателство.

 Шест години се борих, да страт да дават след развода детските на бащата, к огато майката гледа детето и двамата са - аз към социални грижи майчинство, той студент. Петър Стоянов и СДС шест години казваха, че ще го оправят, или да отивам в чужбина, тук е така!!!!!!!!!!!!!!!! Ако има храна за детето ми трябвало да благодаря. Това в Президентството го казват. Такива били законите в България.  Върнаха ме да им го направя вместо  тях, да го напиша писмено. Говориха го по телевизията, направо цитат от моите писания, без да се затрудняват да мислят.
 Дойде царя и смени закона за 2 месеца. Вече заспалите майки ще си получават детските. Аз не ги получих. Зарязах детето в неблагоприятни условия и тръгнах на работа далече от нея. Това се отрази много неблагоприятно върху детето ми с алергии. Беше и пред задух два пъти.

 Защото по закон, бащата взима детските. А той не искаше да ми ги даде.
 Защото Костов направи така ,че да не мога да съдя бащата за детски, ако не пропусне три ПОРЕДНИ вноски. И така на три месеца той плащаше по 15 лева. Защото не е съвсем изперкал. Другите направо се к риеха, работиха без договори, и държавата не защитаваше майките. Да си ги намерят, да докажат доходите им сами и тогава ще ги съдят!!!! сега ако не намерят бащата, общината плаща издръжка.
 Освен това трябваше да взимам по закон около 600 лева издръжка, може би 1000, но Иван Костов направи така ,че стана 15, а тавана за специални случаи беше 39 лева!
 Не защото няма пари, а защото бащите не плащаха за децата си. Мъжка солидарност. Той си мрази, жени, деца, каквото свари. Голям лицемер. Но тя и жена му мрази и хора и деца!

  Царя доказа стократно за мен лоялността си.
 И си отиде тихо.
Щом не го искат!!!!!!!!!
 така са го възпитали

 Е, българинът си е магаре и то сляпо.


 Не мисля, че това са политически пристрастия и разделение. От нас зависи, кога ще въведем този ред в държавата.
 Защото свидетел съм как всяка овца - така Костов нарича обикновените хора, които да лъже - и мижитурка седи и чака да му реша проблемите, а той да се възползва, ако оцелея! Червеи!
 Най-важното е, не се срамуват от себе си!

 Е, помисли, дали е важно да сме обществено ориентирани!


 Жив свидетел съм, да говоря е мой дълг!


 Има неопровержими факти, че детето, убито в Южния парк е убито от кола на близък на Иван Костов и той покри убиеца! Това е самата истина. Бях на митинга, виждам редовно майката, наречена несправедливо убийца, бях приятелка с дядо на убитото момче, който почина. Не чета вестници по тези въпроси, за да знам истината. Знам колко се плаща за статия във вестник, и как стои в чекмеджето, докато се реши, дали ще се плаща или не.
 И това, което знам,  не е престъпление да го споделям! Не ме е страх, че може да пострадам от маймуните. Аз вече пострадах - докато са живи, не желае да тъпча една земя с тях.



http://www.youtube.com/watch?v=c5lbNP0by0E&feature=related






Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. fire - Viki,
11.07.2009 14:07
поздрави за постинга. Споделям мнението ти за НДСВ.
цитирай
2. viki11 - Безкрайно много се радвам!
11.07.2009 14:11
И съм впечатлена от достойното поведение на Меглена Кунева, за която гласувах! Макар че тя се отказа, но спечели уважението ми за цял живот!
цитирай
3. vmir - Вики, не допускаш ли, че може и да грешиш - протестите на шофьорите тогава се състояха
11.07.2009 14:42
необяснимо бързо, и ако причина за това е което казваш, твърде много хора трябва да го знаят, за да бъде неизвестно...
цитирай
4. viki11 - vmir -
12.07.2009 20:57
Хубавото е, че с теб може да се обсъждат въпросите.

Ами ти прецени, жената е заплашена, има сделка с нея и съпругът й да им помогнат, ако ... . И е реализирана. Майката работи охрана в банка в момента. Питам се, как така убийца в банка, че и охрана. А ти?

А го научих много късно и много трудно. Обвиниха ме, че съм агент на БСП, защото съм била на митинга. А аз бях там, защото по политически причини се посяга на дете, каквото имам и аз. Това е абсурд.
А по-късно очевидец ми разказа, как са преследвали колата, която е блъснала детето. Но... аз бях там и се разправях с полицаите, защо са окупирали таксиметровите шофьори, да не могат да мръднат! И те бяха заплашени. Може би с нещо сериозно. Костов си е безчувствено същество, би убил дори. Точно това правих, спорих, защо тормозят такситата, които много послушно чакаха и не мърдаха и се стараеха да бъдат послушни, защото ще пострадат.
Окупирах Орлов мост. Така доведоха СДС през нощта на преговори. Но пък те междувременно са стояли 1.5 часа при майката , като са изгонили прихоложката от вътре и са я уговорили да поеме вината.

Да, след години ми казаха, че са получили сигнал такситата -- бащата е такси, и са гонили виновника, който се е укрил. Практика е правителствени коли да убиват хора и да не ги лежат. А връзката с Костов на виновния е много близка.

Свидетел, присъстващ, ми разказа случая. И аз му повярвах, след многото версии. Не може да говори, ще остане я без работа, я без глава.
Бащата на детето е в чужбина на работа, както той сам е искал.
Други въпроси?

Защо не обичаш Иван Костов? - ме попитаха след митинга негови познати. А аз изобщо още не знаех, че той има нещо общо с това.
Дълго исках да науча... и смятам, че успях.
Докажи го сега?!!

И мен са ме заплашвали в съда - за катастрофа с убийство, мога да ти кажа, каква неограничена власт притежава Съдебната система и политиците. За тях закони няма.
цитирай
5. boristodorov56 - "Царя" е най-голямото човешко падение
13.07.2009 08:28
в историята на Бъйлгария!

Тази утрепка разби надеждите на хората за монархия.
Който си играе на руска рулетка - рано или късно се гръмва собственоръчно в челото.

Не го ли знаеш, бе авторе!
цитирай
6. romanov - Поздравление за смелоста!
14.07.2009 08:24
Усмивки!
цитирай
7. viki11 - boristodorov56 !!!
15.07.2009 22:08
Аз работя с факти. А ти никакви нямаш.

Днес все повече съжалявам, че не гласувах за НДСВ - единствената партия, която върши работа и се държи европейски.
КОЯТО ПОДОБРИ ЖИВОТА МИ РЕАЛНО И БЪРЗО.
а след това сринаха почти всичко постигнато.

Пак бих гласувала за НДСВ. Само от тях не ме е срам.
цитирай
8. viki11 - Не съм съгласна. Борисов ни дава ...
20.07.2009 21:23
Не съм съгласна.
Борисов ни дава шанс... ние сме на ход!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: viki11
Категория: Лични дневници
Прочетен: 910710
Постинги: 139
Коментари: 684
Гласове: 9432
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930