Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2009 14:24 - Бъгаринът си е кух!!! Евровизия.
Автор: viki11 Категория: Музика   
Прочетен: 2902 Коментари: 6 Гласове:
1

Последна промяна: 19.09.2009 14:53


След като умряха от яд, че на Евровизия не отиде тяхно протеже, нашите музикални "КОРИФЕИ" РЕШили:
!!! - На Евровизия ще отива избран от тях изпълнител, ще се избира само коя негова песен да участва!!!

 Не сме ли тъпо племе, а!
 Е к ак да не ни изгонят от Евровизия! С удоволствие. Тъпанари сме си.
 Срам.






Гласувай:
1



1. viki11 - Значи слабо ти е известно кои песни ...
19.09.2009 16:08
Значи слабо ти е известно кои песни са добри! Най-вече тези, които са написани в свободно пространство.
С тези ужасно тъпи мерки, които взимат, за да си наблъскат протежетата като отвратителната Мариана каква беше, удивително заспала, никога няма да имаме успех!
Явно не си творец,няма как да ти е ясно, че песни като Вода се раждат далеч от столицата, където всичко се прави повърхностно. Елица и Стоян са имали някъде някаква свобода на действие. Създали са продукт.

Какво ще създадат протежетата, избрани от оппределена групичка, целяща да грабне пари от тази история, само защото натрапва оппределен изпълнител??? И те никога не натрапват някой свестен, щото са все боси в чувства, усет и духовност.
Пример, Стефан Димитров. Такъв ръб, също като Богдана Карадочева. И онази тъпа изрусена фльорца, която се опитваха да натрапят миналата г одина.
Краси е милион пъти по-оригинален от нея.
Даже онова дете с голото дупе и Дийпзон беше по-добре от изрусената безлична нечия любовница, която пееше нагласена върху други мелодии и скучна песен.

Виж Дима Билан, може нещо да включиш. Той не е избран от хора като нашите музикални "АВТОРИТЕТИ".
Ти да не си от тях?))))))))))))
цитирай
2. viki11 - На мен ми харесва Краси. Трябва ли да ...
20.09.2009 11:15
На мен ми харесва Краси.
Трябва ли да не го гледаме заради твоето мнение?
Много по-качествен е от повечето ни певци. Проблемът на изпълнението беше, че е допуснал да му отнемат изпълнението. Тези около него, които се натискаха да изпъкнат,развалиха цялата визия. И той го е направил заради нападките.
Всъщност вълците, които го нападнаха провалиха нашето представяне.
Те това ми е приказката. Проваляме се заради тези зад завесата, които само мътят водата. Става въпрос за много пари и те искат да к раднат. Този народ само далаверата го води, не и победата. Жалка дребна работа.

Представи си ти да си на сцената. Ако щеш друга дейност си избери, ако идеята да пееш те плаши. И около теб за група горили, които те оплюват и правят всичко възможно да те провалят. И ми кажи,к акъв е процентът възможност да се провалиш наистина. Голяяяям!

Колкото до това, че не можем да се изказваме, грешиш. Всички знаеха, че Елица и Стоян са предпочитани от ... всички. Значи знаят си хората. Стига да ги оставят да си кажат мнението. А те все гледат да преметнат публиката. Поне да имаха вкус да не ме е срам, но нямат. Това е проблема.
НАй-смешното ти твърдение е, че влиятелните хора си знаели работата. ДРъжки. Точно "ВЛИЯТЕЛНИТЕ" хора ни провалят, ако още не си разбрал. Една от малкото държави, к оято я управляват и водят хора, които не стават!!! Това не можеш да обориш, защото съм наблюдавала успехите на водещи страни в Света, където съм живала и точно съм усетила механизма, който ги води към първото място. Там управляват по-стойностни хора и вдъхновяват останалите.

А д нес гледам кака ти Лара с батко ти ДРаго Чая и умирам от уплаха, накъде ще ни заведат тези фигури. По-скоро не нас, а децата ни. НАли те ни водят!))))
За щастие съм видяла наистина успели и съм успявала, не в България. Т ук измамата властва, а ни управляват жалки хора. Само единици са по-свестни, но преклонили се пред некадърните, с които работят.


Колкото до хората в интернет, които не ми показаха стойности, аз съм и в чуждия интернет, извън страната ни, и там не е т олкова мръсно. Или да уточня. Има си жалки създания, които вилнеят, но те не са водещи, не създават интернет пронтранството, а са ЛОШИТЕ. А у нас са водещите, управляващите. Знаеш ли, разликата е съществена. В блог.бг има много нечистоплътност. За това говоря, но не само. И за placebo.blog.bg и подобни вредни създания, за които няма надежда и които тровят живота на хората за лична наслада, от скука да мързелуват. И хвалби с финасово осигурения живот на родителите си. Съмнявам се, че те ще са също финансово успели, но пък като знам какви гадове успяват, защото ги подкрепят управляващите и отговорните лица!
Не просто разбирам placebo, а се ужасявам, кой идиот е създал това вредно създание. Просто не си вникнал в нещата.
Но пък да се з анимавам с тях е загуба на време. Само се отвращавам.


Затова съм написала тази мисъл, з ащото малко хора се замислят над това. И мен ме изненада мисълта, но и хареса, затова е тук. Обаче все някога човек трябва да се замисли за собствената си картина, а не само да гледа на Вуте в паничката! А г решиш, че никой не мисли за себе си и не работи над себе си. Много грешиш. ПРосто в България тези хора са малко. ПРекалено са опиянени от възможността да вредят на другите, за да успеят с измама.

Повярвай ми, много хора работят над себе си, не просто се замислят. НАмери н ачин да ги откриеш! И уважаваш!
цитирай
3. viki11 - МАй е време да идеш в чужбина. Или ...
20.09.2009 18:17
МАй е време да идеш в чужбина. Или поне да опознаеш непоносимостта на българина.
ДАже собствените ми родители са толкова натрапчиви, че не мога да дишам, ако съм с тях. Бива ли така! Епа, всеки има нужда от собствено пространство, а тук шепа наглеци правят живота непоносим за всички. Време е да се ог ледаме, все едно в чужбина или в себе си, но ако не бях в чужбина щях да си мисля, че всички хора са свине, а аз съм извънземно.
цитирай
4. viki11 - Иначе простотии има навсякъде. И ...
20.09.2009 18:18
Иначе простотии има навсякъде.
И все пак, аз бих забранила на България да участва, защото изборът не е демократичен и не са достойни участници! Изпълнителят трябва да се избира от народа, не от някои шефове.
цитирай
5. viki11 - ekaterina0909
22.09.2009 12:04
псе, колко пъти ще ти се казва да бегаш далеч от тук, противна си.
А ако не ти харесва, че аз съм мерник, поопипай се и ще ти мине!!!

Нахална си като конска муха.
цитирай
6. viki11 - Eй, екатерино0909,
23.09.2009 11:22
куха лейко, не разбра ли да се махаш от блога ми!
Ти си дебил!
Но пък и аз няма да спра да те показвам, докъде стигат някои родители в грешките си.
Да, ти си една голяма грешка.
Махни се, бе, ти разбираш ли какво значи това!
Как не те е срам да се натрапваш, гордост не си ли чувала какво е!

С тебе никакви комппромиси, не ти ли стана ясно.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: viki11
Категория: Лични дневници
Прочетен: 910593
Постинги: 139
Коментари: 684
Гласове: 9432
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930