Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2009 17:28 - Аз и ти.
Автор: viki11 Категория: Музика   
Прочетен: 4139 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 18.03.2009 14:52


...
Гледам Мюзик айдъл... насила. Гледах само първия. Нещо скучна работа.
 Но...поклон пред жеста на Иван и Андрей да изложат името открито на насилника, който е ослепил момичето.
 Най-после моите принципи в действие. Така се постъпва с насилниците. Какво като няма съдебна система. Много е по-силна тази система - откритото изнасяне на истината. Нека сега гледа в шоуто ослепеното от него момиче , нека го гледа цялата страна и Македония и да го сочат вече с пръст. Няма място за такива хора, къде да се скрият.
 Такъв маниер видях в Англия. Така действа! Беше спрямо поляк, който лъже. Горкия се молеше за малко внимание. На всичко беше готов. Никой съд не може да го уплаши толкова!
 СКъпи приятели, вярвайте в общественото мнение, неговата тежест и водещата роля на средствата за масова комуникация.
 Включително песните , които пеем, стиховете, които пишем.






Нашите познати си отидоха, а и не са толкова силни.
 Рут, Павел, Криси. Криси преди двата последни кръга, Павел на последния, а дебелия Фънки го нарече Мухльо. Този, на когото скучния Димитър Атанасов, помня го отпреди, му свиреше на пиано, направи жест. Павката е готин. Верно ,че е несигурен, фин душевно. Това му е предимство, което гамените не разбират. А е и напълнял, иначе беше още по-ефектен. В тази мизерия му липсва хъс.
 А Рут...си е Рут. Пее, но характерът й ме дразни. Макар че ми е жал, че толкова рано си  тръгна.
 Познавам хора, които или първи си тръгват, или последни. Като Аксиния и Виктория Арсова, сега Керин.
 
 И решихме, че на финала са Соня и Александър.
 Това е.
 Ели и дългокраката са някъде там, заедно с 13-годишната и Тодор.

 Сега да гледаме дали ще позная! :))
 Ще го копна за достоверност в поста с точна дата...





Тагове:   челси,   Мюзик Айдъл,


Гласувай:
0



1. priqtel12 - Привет!
17.03.2009 21:46
Споделям напълно твоето мнение.Поздрави!
цитирай
2. viki11 - Нашите познати си отидоха, а и не са ...
18.03.2009 15:17
Нашите познати си отидоха, а и не са толкова силни.
Рут, Павел, Криси. Криси преди двата последни кръга, Павел на последния, а дебелия Фънки го нарече Мухльо. Този, на когото скучния Димитър Атанасов, помня го отпреди, му свиреше на пиано, направи жест. Павката е готин. Верно ,че е несигурен, фин душевно. Това му е предимство, което гамените не разбират. А е и напълнял, иначе беше още по-ефектен. В тази мизерия му липсва хъс.
А Рут...си е Рут. Пее, но характерът й ме дразни. Макар че ми е жал, че толкова рано си тръгна.
Познавам хора, които или първи си тръгват, или последни. Като Аксиния и Виктория Арсова, сега Керин.

И решихме, че на финала са Соня и Александър.
Това е.
Ели и дългокраката са някъде там, заедно с 13-годишната и Тодор.

Сега да гледаме дали ще позная! :))
Ще го копна за достоверност в поста с точна дата...
цитирай
3. agent074 - Не гледам айдъла заради пачаврата с ...
19.03.2009 16:03
Не гледам айдъла заради пачаврата с мутиралите джуки и оня олигофрен- дирижабъла.
цитирай
4. rustam - ще проследим
19.03.2009 22:12
прогнозата ти! Но определено е по-скучно от предишния!
цитирай
5. viki11 - E
20.03.2009 14:04
раничко ме наказаха... За Тодор не познах. Както , между другото и за Весела. Не очаквах да си тръгне толкова рано. Външността е важна за един изпълнител. Но тя е някак повърхностна и суетна, няма сигурност.
Иначе...и аз ги гледам повърхностно.
Все пак Александър, Ели и Соня изглеждат финалисти.
Е, и детето. Но си е дете, ако е айдъл ще му съсипят детството.
А Боян също е опасен, но се надявам да не стигне до края. Камо ли пък да лепнат македонец за айдъл.

А Тодор е идеален за любимец на ученичките. То обикновено те са с най-много почитатели.
цитирай
6. viki11 - Ми то рано се наложи намесата ми. ...
02.04.2009 23:15
Ми то рано се наложи намесата ми. Хъсът на Соня свърши и вече не е никак с излъчване и представяне на звезда. Проблемът е в характера, няма да се оправи.
Така че въпросът е отворен. Кой ще е нашият айдал. Май само македонците имат тези данни. На нашите все нещо им липсва. Бих казала, грешка в подбора.
Е, и Ели има данни, и Русина, и Маги-глас, но все нещо им липсва.
И таз добра, македонец да ни вземе наградата.
Ах, този подбор!
То само като слушам Мария и се ... "изпълвам"! Както казах, журито е неподходящо. Къде по запомних и обичам още тези от Стар академи, където подборът беше блестящ.
цитирай
7. viki11 - На клипчето - руският Мюзик айдъл. . ...
05.04.2009 22:40
На клипчето - руският Мюзик айдъл..."Фабрика звезд-6" и една от най-търсените днес групи Челси, излезли от този формат! Как се получава? Бих казала, за музиканта винаги са от значение първите седем години и общата култура! Не става за няколко месеца!

"..Само за едно те помолих...
след мен не тръгвай надолу!"
цитирай
8. viki11 - Соня логично си отиде. ОТ доста в...
19.04.2009 22:46
Соня логично си отиде. ОТ доста време не се представя на ниво. Смятам, че любовта я провали. Но така или иначе, не беше във форма. Грешно съм я избрала за айдъл.
цитирай
9. viki11 - На този етап само Русина и Алекса...
12.05.2009 16:23
На този етап само Русина и Александър останаха от тези, които ми направиха впечатление вначалото.
Маги и сега не ми допада. Е, родила се е с глас. Нещо като излишната любовница на Президента, несполуката на Евровизия, губи ми се името.


А за финал се очертават Боян и Маги.
Боян не помня да съм го виждала вначалото. Губи ми се.

Малката я провалиха годините, иначе гласът й е най-силен.

А триото Русина, Александра и Преслава е готино. Няма хора, които дразнят.
Русина и Преслава бих ги приела като айдъли, макар че на всички горкички им липсва нещо.
На Боян и визия - килограмите, като при Фънки, а и това, че е малко мекошав.
Ели беше най-атрактивна. Може би я махната, защото не искаше да пее на Мария фалкаджийските истории. Което е добре всъщност!

Та нагаждат Боян и Маги за финал.
За мен по-важното е да не пробутват повече Димитър. Що го мъчат!
цитирай
10. viki11 - От Невена по-добро няма в Мюзик а...
21.06.2009 10:11
От Невена по-добро няма в Мюзик айдъл.

А за Магдалена гласувах със зор, неприятна е. Боян е по-добър, но Македония го провали. Големи са им устите, некоректни са.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: viki11
Категория: Лични дневници
Прочетен: 907162
Постинги: 139
Коментари: 684
Гласове: 9432
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031