Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2009 22:00 - Кой сега е номер 1, а?
Автор: viki11 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 6678 Коментари: 20 Гласове:
1

Последна промяна: 14.05.2009 22:09


Аз, разбира се!

Днес съм си откровенно за първа страница, че и за гвоздея на новините.

 Не слушам новини, но по неподтвърдни данни са обявили изгонването на Шефовете на Онкологията!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Информацията ми се оказа вярна!

 Да бе, с мен ще се заяждат...

Има още много работа. За вас. Аз си отивам най-вероятно. Но не мога да не се възхитя от себе си!
 Кой ми помогна? Е, не вие.

 Освен това днес ми съобщиха, че съм минала на комисия и съм одобрена за лечение! Почти се скарахме кой кого будалка и обърква. Чак сега разбирам.
 Най-вероятно от тази информация ги е хванало шубето и са ме одобрили за лечение без дори да ходя там или да знам за случая.
 Това е удоволствието да имаш мозък в главата си! И да усещаш пътя!
 
 А аз това мога. Да се придържам към посоката, минавайки през шубраците.
 Не се лекувах. Може би няма да оживея.
 Но победата е МОЯ.

 И накрая бих казала едно, Да ви.... на всички, които не ми помогнаха.
 А журналистите не ми благодариха.

Макар че днес вики пирува, доволна от себе си, както обикновено в такива случаи!

 Я ми кажете сега, дали един човек може да направи нещо? Е, не всеки.
 Викала вики , пцувала вики... Да, ама УСПЯ.



Гласувай:
1



1. soleilelle - БРАВО
14.05.2009 23:20
момиче!!!
цитирай
2. анонимен - На това му се казва
14.05.2009 23:33
Пирова победа.
Не е ли по-важно да си жива, а не дали ще изгонят някакви кретени?
Не зная каква ти е точно победата, но честито!
цитирай
3. andi2 - не знам, може би трябваше да се ле...
15.05.2009 00:17
не знам , може би трябваше да се лекуваш .Или да опиташ . Никога не е късно.
Поздрави.
цитирай
4. stix - Поздравявамте за успеха. :))) ...
15.05.2009 00:40
Поздравявам те за успеха. :)))
Всеки знае колко е трудно да се пребориш с бюрокрацията... всъщност с изопачената здравна реформа...
цитирай
5. viki11 - soleilelle
15.05.2009 10:10
Благодаря!
Има защо.
Надявам се да спрем да сме единици, които оправяме бакиите на другите.
Защото животът и тази система зависят от нас и са създадени...от вас, бих казала, защото никога не подстрекавам такава система и не се примирявам с нея!
Дано не сме все така единици, а другите да се възползват наготово като страхливци и жалки душици.
цитирай
6. viki11 - 2. анонимен
15.05.2009 10:13
Не е важно.
Защото умират стотици хора, може и хиляди. Ако това не се спре, ... ако това беше спряно навреме аз нямаше да умирам сега!
АКо ти не беше бездействал, както и всички останали, защото това се знае отдавна, аз нямаше да умирам. Т.е. вие ме убивате, макар и косвено, сте вие!
А аз ви уреждам бъдещето. Макар да не ми помогнахте. Но оставаме с идеята, че и българинът ще поумнее и ще се грижи за себе си. Няма като медуза да се разплува и да чака...
цитирай
7. viki11 - . andi2
15.05.2009 10:16
Нали това е темата...
Лечението зависи от тях. А те не го дават.
Аз просто не използвах връзки, защото все някога тези убийства трябва да свършат.
А и не всеки разбира, че когато посегнеш на нечий живот и му навредиш след това си плащаш. Поне на мен който ми посегне...
И използвах това.
Ето още едно подтвърждение, че на мен който ми посегне си плаща. Всъщност простотиите се оказа, че не идват от лекарите, а по-точно от управата. А оттам и към Министерството. От него!
Но управата беше ужасна, наистина.
Злоупотребите не са само с болни, но все пак убийствата ме притесняват повече.
А вас?
цитирай
8. viki11 - stix
15.05.2009 10:20
Не съм се занемарила съвсем. Пия билки, внушавам си, че съм здрава. Явно така не се лекува рак!!!
Но дори и най-после да получа лечение, не съм сигурна, че не е късно. Шансовете са нищожни на този етап.
Иначе лично се натрапих на комисията, което е прецедент, и ги убедих да предприемат някакво лечение, макар и късно, макар и по тяхна вина да съм в тежко положение, защото сгрешиха идиотски на миналата комисия.
... Не погледнали на картона на колко съм години, което ми костваше 5 месеца без адекватно лечение и силно влошено състояние за тези месеци.
Това е нашата здравна система, защото това са и болните ни. Овце.
цитирай
9. stix - Опититай всякакъв вид лечение, ...
15.05.2009 14:39
Опититай всякакъв вид лечение, което ти предлагат...
Стабилизирай организма си с витамини - магданоз,грейпфрут + глухарче, нар и др, билки (ти знаеш кои са). не забравяй мед и много плодове...


цитирай
10. andi2 - viki
15.05.2009 21:15
имам представа , за това , как функционира Онкологията .
няма лекараства , няма апарати за лъчетерапия , поне преди няколко години ---- имаха един дето ставаше и един дето непрекъсното се разваляше , и много други неща липсват , които да осигутяр нормално лечение .
За това ме е яд ------- за толкова години , а нищо не се прави
Един нов апарат за лъчетерапия ще най много няколстотин хиляди ------------- те окрадоха мноооооооооооооооооооого повече
Може да се решат проблемите като се отпускат средствата , които са необходими ,но не знам защо никой не го прави
Поздрави
А иначе като билки --- Саменто , мужик корен , Алое
А според мен , предлагат ли ти лечение --- не отказвай
:)
цитирай
11. soleilelle - (:
15.05.2009 22:23
и умна,и красива и скромна(:
Вики,винаги ,винаги е било така-хората казват че една птичка пролет не прави,НО аз вярвам че именно това първо, смело пиленце носи на крилете си пролетта...възхищавам ти се са жаждата и енергията за живот.успех,Боецо!
цитирай
12. viki11 - . andi2 -
15.05.2009 22:39
Информацията ти е стара.
Вече има два апарата за лъчетерапия. Не че няма техника. Че не е както трябва пак от това зависи, че хората, които работят на върха не са чистоплътни в намеренията си.
Те умишлено убиват хора за пари.
Не говорим за база.

И веднага се опитват да изтъкнат липсата на апарат. Да, ама не. Винаги се намира, ако платиш. Не е там белята.
Всичко е в опитите на Министерство и Онкология да убиват повече българи. Звучи ти нереално, но аз се убедих, че това е причината да ни цицат за пари докрай. И плащаш и пак умираш. И то с хиляди. Както казах, от 500 нагоре.


Не че няма лекарства постоянно, но правят с тях бизнес!!!!!! Там е цялата работа.
Който си плаща взима. От резервите. За другите няма.
Т.е. както казах, ако си платиш, ще се лекуваш. Ако не ТЕ УБИВАТ. Съвсем целенасочено, за пари.



Там нормално не могат да функционират съвестните лекари, защото управата ги тормози. Рекетират и лекарите.
А има и много незаконни сделки покрай страничните дейности, строителни и други.

Изобщо, мошенници от класа.
Кой ти говори за база. Нали ако има апарати ще трябва да ги дават безплатно!!!!!! Няма такава бира...


Това е то.
УБийства и мълчание от страна на пациенти и прочее.

Не ти позволяват да се лекуваш.
цитирай
13. viki11 - 9. ston
15.05.2009 22:42
БЛагодаря ти за последното изречение!
Дано всички го видят.

Това искам и аз.
Заспите да се събудят и да спрат да се извиняват с политици, Европа и прочее. Всяко едно нещо започва от тях. От угодничеството, което ги прави жалки.
цитирай
14. viki11 - stix ,
15.05.2009 22:43
благодаря!
цитирай
15. viki11 - soleilelle
15.05.2009 22:45
защо реши ,че съм красива?
Виж за скромна, съгласна съм! ;)))
цитирай
16. andi2 - Viki,
16.05.2009 02:02
възможно е да е остаряла , говоря ти за някъде 2003/2004 година .
А иначе какво да ти кажа за здравната ни система .
Пълна скръб . Вместо да нещата да се оправят ,става по-зле . То не бяха -------- да махат лекарства от от списъците за безлатни такива . Да ти обърнат внимание -------- плащаш .
Не знам , понякога си мисля че го правят нарочно.
А ti -------- дано да се оправиш:)
цитирай
17. viki11 - andi2
16.05.2009 10:00
Почти целия ми блог е посветен на това, че го правят нарочно.
И става, защото "ние" сме слепи и не си търсим правата.
Злоупотребите са извънредно големи.
Даже както казах, смятам, че НАРОЧНО искат да ни уморят. Нас, българите. И съвсем не се съмнявам в това. Проследила съм нишката.
Лошото е, че никой тук не иска да ме чуе и да си отваря очите. Спящите "красавци".
А точно заради тях, всички "нас", е така.
Разбира се, изключвам себе си, защото имам достатъчно победи. Чак ме е яд, че помагам на такива кофти и заспали хора. От тях зависи дали ще спра да го правя. Да не съм им слуга. Само се фалят с нещо изчукано. Животни.
Като красимира75, че е видяла мъж от блога!!! А аз й завиждам!


А аз? За мен е късно. Има процент чудо, което ако стане... ще съм с подтиснати симптоми, но не и здрава.
Нали това казах: ТЕ НИ УБИВАТ!
Не преувеличавам.
Аз съм една от тези. Ако оживея ще е не заради лекарите. Или просто ще удължат агонията.
Вече мина времето, когато можех да се излекувам.
Излекуването им е само за много пари.
Сега съм напреднал стадий, поддържат ме, да речем. Не ми се полагаше лечение, защото не платих!!!!!!!!
Аз го казах много, много пъти!
Кое ви кара да не вярвате? Само защото в блога има луди и измамници? Аз не съм се проявила като такава за тези 3 години почти.
цитирай
18. soleilelle - (: приятен,слънчев ден
17.05.2009 10:51
(:
приятен,слънчев ден
цитирай
19. cocolina - ти си силна Вики
20.06.2009 12:50
ще се справиш!!!!!! Не един човек е излизал от тази борба победител.Поздрави и хубав ден!
цитирай
20. viki11 - Коко, аз да се справя, означава ти да ...
20.06.2009 19:30
Коко, аз да се справя, означава ти да си добре след това.
Е, не е кой знае колко гот, повярвай ми.
Май тези неща се вършели от всички заедно.
Някои хора се чувстват съпричастни. Участват действително, подобряват условията.
Аз да се справя мен какво ме грее?! Нищо. Ти печелиш. А не си ми копала на лозето, сигурна съм.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: viki11
Категория: Лични дневници
Прочетен: 910022
Постинги: 139
Коментари: 684
Гласове: 9432
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930