Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2009 13:30 - А..., и още нещо!
Автор: viki11 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5248 Коментари: 15 Гласове:
2



Рядко се доверявам и винаги съжалявам!



Гласувай:
2



1. panazea - Вики,
12.11.2009 15:58
Радвам се на промяната ти! Поздрав,мила!
цитирай
2. ivesa - Не може да се живее без всякакво доверие...
13.11.2009 13:07
Толкова е хубаво,когато има доверие между хората!
И аз не се доверявам лесно,не мога да се доверя на всеки просто така.Доверието се гради трудно и се руши лесно.Всеки човек печели сам доверителното отношение на хората към него.Поздрави!:)))
цитирай
3. viki11 - panazea
14.11.2009 09:21
няма промяна, скъпа. Надеждата е в промяната!
цитирай
4. viki11 - ivesa
14.11.2009 09:27
така е, доверието е нещо скъпо. Затова продължавам да греша с ясното съзнание, че ще загубя.

Случва се някой да иска доверие в аванс, нещата се развиват. Но всичко е с някаква цел. Задните мисли са повече от тоалетната хартия в нашата страна. А доверието е като еделвайса, чувала съм за него, а съм го виждала само убито, т.е. откъснато.

цитирай
5. ivesa - Ако хората не си вярват един на друг,
14.11.2009 14:35
не могат да работят ефективно.
Българска народна мъдрост казва,че контролът е висша форма на доверието.Т.е.,когато някой е показал,че може да му се има доверие се превръща в доверен човек.А доверените хора са голямо богатство,на тях може да се разчита много,защото сговорна дружина планина повдига.Поздрави!:)))
цитирай
6. viki11 - ivesa
14.11.2009 19:34
не мога да ти противореча! Така е.

Но все по-често се чувстваме употребени. Не мисля, че този начин на мислене ще ни донесе успехи. Пак вървим надолу.
Е, аз на никого нямам доверие. Не мисля, че изискванията ми са големи, а просто не правя компромиси с важни неща.
цитирай
7. ivesa - За да не се чувстваме употребени,
15.11.2009 12:09
трябва да сме наясно какъв е статутът на взаимоотношенията,в които участваме.Дали с даден човек или група хора сме в делови,колегиални,лични,,приятелски и т.н.взаимоотношения.Ако умеем да постигаме разбирателство,ако сме консенсуални личности,ще се чувстваме ефективно комуникиращи,а не употребени.Поздрави,viki11,и ти предлагам,когато правя група за обучение в комуникативни умения да те поканя за участник.:)))
цитирай
8. viki11 - Да, наясно съм в какви отношения ...
15.11.2009 19:35
Да, наясно съм в какви отношения бях. Ако говорим конкретно. Но нещата се промениха и не от мен.

Обиждаш ме с групата си. Това означава, че повърхностно правиш изводи за целите ми в блога. И наистина нямам нужда от нея. Ако искам - общувам.

Но...аз не искам да съм активно комуникираща, а избирам с кого да комуникирам, защото имам тази възможност. Някои страхливи личности нямат тази възможност.

А групите са доста вредни сборища. Но...нека са си модерни, на някого може да му се стори, че му помагат.

Случва ми се да оправям взаимоотношенията на хора. И не с група, а чрез моите умения да общувам.

Така че благодаря!
Изборът ми да не общувам е мой. Както и да общувам.
Ако не получавам желаното е под достоинството ми да се предлагам на предлаганата цена.
цитирай
9. viki11 - Мога в по-близък и по-далечен план ...
15.11.2009 19:37
Мога в по-близък и по-далечен план да правя хората щастливи. И точно затова няма да допусна да съм обслужващ персонал. Това е моето решение.
Повече от 25 години си задавам въпроса, защо на мен не ми помагат, както аз на тях. И спрях.
Ако имаш още въпроси, моля. Ще ти помогна.

И...това, че отказвам да използвам терминология, не означава, че "техниците" могат да са по-добри от мен. Защото усетът е водещ, тази даденост, да виждаш хората като на рентген.
Но...аз не искам да използвам техниките, за да им решавам проблемите, докато те създават проблеми на мен. И е така...ако на едно дете му позволиш да се лигави, то цял живот ще го прави.
Ако искаш да спре, трябва да му покажеш, че отказваш да приемеш глезотиите му.
И да, аз не приемам глезотиите на това поколение(да речем от последните 60 години, другите не познавам добре).

Може да ти се струва излишно това, което правя, но в по-далечен план е единствено важното. А аз цял живот наблюдавам вашите опити за общуване и се убедих, че скоро няма да се оправят нещата. Единственият шанс е да се даде някакво начало, та след 40 до 100 години нещата да имат шанс да не са същите.
Не мисля, че е трудно, а се прави такова.
цитирай
10. viki11 - а за това, че сме употребени,
15.11.2009 20:01
кога волю, кога неволю..., хората създават впечатление за лъжовни неща, за да постигнат целите си в общуването. Обикновено така е вначалото. И след това оставаш излъган, защото отсрещната страна е постигнала своето, и спира създаваното грешно впечатление, с което го е постигнала.
И за да не се създава грешно впечатление, няма намесен секс.
цитирай
11. ivesa - viki11,здравей!:)
16.11.2009 21:00
Мола те да ме извиниш за предложението,което ти направих!Аз не правя групи в блога,а извън него.Поздрави!:)))
цитирай
12. viki11 - Да, благодаря,
19.11.2009 14:58
разбрах, какви групи правиш.
Може би ми е минал момента за тези групи. Сега решавам сама. Или може би в някой друг момент,когато животът ми не е на карта. За къв ... ми е този курс, като имам още няма и 3-5 години!
Сега по мен другите могат да се учат. На милосърдие, на идеята за смъртта, на липса за жажда за живот и причините, кой ги е породил... и прочее, и прочее...
Аз каквото съм научила за 3 години ще ми стигне.

Надявам се, че ме разбираш в това отношение.

А по принцип, позицията ми е доста твърда, няма какво да науча от българи на този етап. Което ме подсеща... както една ... певица в началото на пътя си е искала да пее като американците, но нашите УТВЪРДЕНИ преподаватели по пеене - най-утвърдената - й казала, че на тях просто са им такива гласовете!!!! Това е огромна глупост. Това е техника. На дишане, пеене, отдаване. Та и аз...какво да науча от българи? Целите ми са много по-натам. Не в Америка, естествено. Тъпо е да целиш чужди успехи и чужда страна.

Та аз няма да се обиждам от поканата ти, но и ти не се обиждай от мнението ми за "групите" в БГ.
Има какво да вземеш от думите ми, ако можеш.
И още нещо...за хората с вроден интелект трябват други групи. Те не са от ... групата. Имай го предвид в групите си. Как да ги познаеш? Те като деца гледат по-умно или по-възрастно, както някои се изразяват. А след това зависи, на моменти. Нали някои започват да използват маски.
Както ти казах, по-скоро бих водила групи. И ги водя, неофициално. Много хора имат нужда от помощ ...на улицата, да речем. Пълно е. Само да ти се помага.

Не че нямам нужда от помощ! Имам голяма. Но единици са на нивото да могат да ми помогнат. И не са у нас, най-вероятно.
Иначе ти благодаря за вниманието, но щях да съм по-доволна, ако вникваше по-надълбоко в нещата...ми.

Запазвам добрите си чувства към теб.
цитирай
13. ivesa - Не се обиждам от мнетнието ти,viki11,
19.11.2009 20:14
напротив ценя го.Аз също запазвам добрите си чувства към теб,но се питам,защо човек с такъв патриотичен дух като твоя не цени българското...Та аз още помня твоите патриотични постинги,които съм чела с удоволствие и са ме вдъхновявали,повдигали са духа ми...Поздрави!:)))
цитирай
14. viki11 - Защото да си патриот не значи да х...
20.11.2009 11:16
Защото да си патриот не значи да харесваш успялата си Родина. Патриотът харесва родината си и се бори за нея дори когато гнусни хора я управляват и съсипват, а народа като овце седи и гледа... и само секс , секс, както му диктуват управляващите! Гнусни работи стават в България. А ако хората не бяха т олкова тъпи, това нямаше да може да се получи!
Пасивността на хората е влюдяваща. Готови са да ги ... , отколкото да се организират и да си движат живота сами! Поддават се на манипулации.
Гледат Вуте да е зле!

Как няма да се ядосвам, когато моята Родина е в тежко положение, близко до робството. Не по вид, а по увреждане.
цитирай
15. ivesa - viki11,
20.11.2009 20:41
с ядосване нищо няма да променим,само си навреждаме на здравето.Права си за тежкото положение на България,много бавно се развиват нещата,но не си права,че народът го бива само за секс.Добър народ е българският,много търпелив и много талантлив.Не мисля,че сляпо се подчинява на управниците си,напротив бори се и показва смело отношението си.Дори масовото негласуване на изборите е плесник за властимащите.Поздрави,мила!И имай повече вяра в доброто!:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: viki11
Категория: Лични дневници
Прочетен: 907123
Постинги: 139
Коментари: 684
Гласове: 9432
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031