Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2009 13:45 - Размисли на глас.
Автор: viki11 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4062 Коментари: 12 Гласове:
6

Последна промяна: 19.08.2009 17:34


В някои други места трябва да откриеш другиму вътрешния си свят, за да настъпят истински  красивите неща.
 У нас, българите, има една черта, която повелява да се научим за КРИЕМ вътрешния си свят, за да се спасим от нападения и злоуботреби.
 Да се придвижим към извода: ние сами се лишаваме от безброй радостни мигове. А после се оплакваме от грозната действителност.
 Каквото сам си направиш никой не може да ти направи!





Гласувай:
6



1. vmir - Съгласен!
11.08.2009 00:46
:(
цитирай
2. edinman - :) Има и открити
13.08.2009 01:38
но това е друга тема......
цитирай
3. diso - Има ли смисъл да се излага нещо пред ...
13.08.2009 12:06
Има ли смисъл да се излага нещо пред някого, ако той не се интересува от това, а само търси за какво да се закачи, за да се зая?де
цитирай
4. viki11 - Те това казвам и аз))) И оттам ни ...
13.08.2009 17:12
Те това казвам и аз)))

И оттам ни идва белята. Как да си доволен, като няма нормални взаимоотношения!
Това не е нормално, нито хубаво, нито носи удовлетворение от живота.
цитирай
5. viki11 - но това е друга тема. . . . . . Говорим ...
13.08.2009 17:13
edinman написа:
но това е друга тема......


Говорим за болшинството, системата, практиката, това, което е най-застъпено.
Изключения винаги се намират. Иначе ще тропаме на едно място като образцов комсомолски отряд. Пък и в него има изключения, така сме устроени. Различни все пак. Като прибавим и различните условия, при които растем...
цитирай
6. panazea - още като дете , другите ми се подигравахаи аз се скрих
18.08.2009 17:33
как сега да им се открия , да сваля бронята , и да се оставя на разстезание. Аз не съм Христос . Който иска , нека опита .
цитирай
7. viki11 - Аз съм далеч от мисълта
18.08.2009 20:33
просто да се разкриваш!

ВИнага е у тези, които ни ПРЕЧАТ да се разкрием. Дори да искаме, тяхното неадекватно поведение ни спира!
Упрекът ми е към тях. Мисля, че е съвсем логично.
цитирай
8. panazea - Вики ,
19.08.2009 12:12
аз само поясних . Интересен е постинга ти , който поставя проблемите на човешките взаимоотношения . Когато човек постъпва по определен начин , си има причини за това . И ако е направил грешка , може да бъде разбран .
Да се откриеш пред другите , такъв какъвто си ! За това се иска много смелост . Аз не искам да бъркат в душата ми . Има хора всякакви ! Поздрав!
цитирай
9. viki11 - Явно и аз не съм се изразила достатъчно ясно.
19.08.2009 12:23
Всъщност не е никак трудно да се откриеш пред другите, но само
ако са добронамерени.

В останалите случаи е по-добре да не се разкриваш. И си права да не се разкриваш, иначе е глупаво или много смело!
Аз лично понякога се разкривам и гледам сеир, как ще злоупотребят. В БГ никога не пропускат да злоупотребят. В чужбина не е така. В Русия и Англия поне има всякакви хора. Поне тези, които съм срещала и съм се разкривала. Дори да се разкриеш е ужасно лековито и допълнително ТЕ ти помагат след това. Ако тази помощ я няма ние бавно се стопяваме, каквите физиономии виждам тук масово.
За това говоря.

А ако ги има тези хора, всяка грешка може да бъде разбрана!!! Стига да е грешка, а не манипулации, измами и други БГ тарикатлъци.
Абе, жалка история сме. Кво да уважаваш, не знам.
Надявам се бавничко да вървим нагоре, към промяната към добро. И по мой си начин точно това измъквам от ... тях. Заради 30% гадове...не...големи гадове 70% от хората са се свили и търпят.


А да се разкриеш като начало е добре поне пред най-близките. Но и това не става.
Затлачени сме от пози. Лишени от вкуса на живота.
цитирай
10. panazea - Здравей , Вики,
02.09.2009 12:52
Съгласна съм с теб.Ето , аз ти вярвам , ЗНАМ че си мил човек и затова не бих се скривала от теб . В България хората не са толерантни, не приемат другия такъв , какъвто е . Всички сме сложили маски и така се живее по-лесно. Защо? Защото ако им де откриеш почват нападки , подигравки . Аз благодаря на Бога , че ме е срещнал с няколко мили хора , но те са изключение и само потвърждават правилото . Грубите хора ти се подиграват за щяло и за нещяло. Не знам защо? Дали имат комплекси и така си ги избиват , като унижават другите .
Аз съм надянала маската на сериозна и строга дама , а в същност искам да пея , да танцувам и да се смея . Но мога ли? Който пее го мислят за пиян или за луд . Който танцува е пиян . Ако се усмихнеш - си глупава . Ами тогава няма да ме видят такава , каквато съм . Аз искам да летя ! Аз искам да се радвам на живота , на слънцето !
И не могат да ме спрат някакви си сноби. Аз просто ще ги игнорирам . Няма да ги забелязвам .
И ще продължавам да пея на Слънцето и на птиците ! Те не ми търсят кусури и обичта ни е взаимна . Привет!
цитирай
11. panazea - Исках да съм 8000 ти глас !
02.09.2009 12:55
Ще бъда 8888 я.
цитирай
12. viki11 - Ще ти отговоря. Не днес. Срещнах три ...
04.09.2009 20:08
Ще ти отговоря.
Не днес.
Срещнах три противоречия в коментара ти. Ще се спра на тях, когато съм по-адекватна.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: viki11
Категория: Лични дневници
Прочетен: 909882
Постинги: 139
Коментари: 684
Гласове: 9432
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930