Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2009 15:19 - Зверски пребит до безсъзнание беше през юли моят идеал за мъж
Автор: viki11 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3076 Коментари: 6 Гласове:
2

Последна промяна: 08.08.2009 15:50


20-годишният Арсений Бородин от група Челси беше зверски пребит на излизане от московска дискотека на 18 юли в сутрешните часове, 5-6 часа. Непознати нападнали солиста на Челси и го оставили в локва кръв и безсъзнание.
 А в бърза помощ го изписали без да му направят каквито и да е изследвания с препоръка, да пие аналгин. Опитът му да каже на близките си къде се намира завършва с намусена реакция на сестрата, която му затворила телефона с думите, после ще си поговориш.
 След което той се обърнал към частна клиника и за позакърпили зверски разбитата му глава.
 От тези дни той отново се включва в концертите на групата. Надяваме се, че е по-добре.





image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


... ще цитирам какво казва самият Арсений за инцидента...



На 18 юли през нощта посетих един от известните караоке клубове в Москва. Отидох там незадълго, буквално за час, защото през деня ми предстоеше концерт в гр.Липецк с група Челси. Там срещнах няколко познати, пях и като погледнах часовника си, реших, че е време да си ходя - беше вече 6 часа сутринта. Излизайки от клуба ме нападнаха няколко души. Нанесоха ми силен удар по главата, по този начин напълно ме обзевредиха. След някакво време дойдох в съзнание в локва кръв, докато още продължаваха да ме пребиват, крайно агресивно и озлобено, нанасяйки ми от всички страни удари с крака. Това продължи достатъчно дълго. С последни сили аз успявах само да се защитавам.
 После някъде вдалечината аз чух сирената на бърза помощ. Отворих очи и видях, че лежа по корем, около мен се разтичаше огромна локва кръв. Не усещах крайниците си, някъде далечно чувах викове на хора. Когато за пореден път ме удариха по главата аз фактически вече не съм идвал в съзнание...
 Лекарите разговаряха и се държаха много грубо, жестоко, хвърлиха ме на носилката и качиха в линейката.
 Когато дойдох в полуживо състояние, разбрах, че се намирам в болницата. Опитах се да позвъня на близките си, за да им кажа, къде се намирам и какво се е случило с мен, над мен надвисна една медсестра и с раздразнен глас викна: " Стига! По-късно ще си говориш", като изключи телефона ми.

Заради сериозната травма на главата започна да ми се повръща, губех съзнаие, но лекарите изразиха само крайното си отвращение и, без да ми предложат каквато и да е помощ, освен торба за повръщане, ме оставиха сам. Получих тройно счупване на носа, трябваше ми помощ от хирург, снимки на носовите канали, носа трябваше спешно да се намести, иначе ще се срасне криво, но лекарят ми отказа преглед без да обяснима причина. Практически в полусъзнание, окървавен и начупен, аз взех някаква справка и излязох на улицата... В справката пишеше, счупване на носа, да взима аналгин.
 Сега след едно денонощие, постепенно осъзнавайки всичко, което се случи, мога да кажа: не е важно кой сте, като какъв работите и с какво се занимавате - ако с вас, да не дава Бог, нещо се случи, в такива ситуации освен вие самите , едва ли някой ще ви помогне.

 Светът се е изменил, станал е съвременен, но, явно, животинските инстинкти остават по-старому у много от нас. Пазете се. Занимавайте се със спорт.

Арсений Бородин, 20 июля 2009







Гласувай:
2



1. emil60 - Оказва се тежък занаят
08.08.2009 15:33
Да, тежък занаят е да доставаш наслада на хората с изкуството си...било песен, било поезия, било проза... В същия момент когато група хора ти се възхищават, все ще се намери някой наблизо да ти "отмъсти" за смелостта да правиш добро...
цитирай
2. viki11 - така е, увиколкото по-успешен и ...
08.08.2009 16:14
така е, уви
колкото по-успешен и независим, толкова по-мразен

И винаги нападат тези, които не биха направили такова нещо.
цитирай
3. vmir - Некадърниците нямат друг начин да се самодокажат, освен като
09.08.2009 21:06
пакостят на кадърните. Кадърните не биха пакостили, защото са си намерили своя начин на изява... Кофти, но да мразиш е нужда, породена от невъзможност, понякога независеща от мразещия...
цитирай
4. viki11 - Благодаря, vmir!
10.08.2009 11:48
Но това е общоприето мнение, с което не съм съгласна.
За да пакостят, те усещат, че са им нарушени правата, че с тях не се съобразяват. И ще пакостят, докато получат това, от което имат нужда. А на кого пакостят и защо е сложен въпрос, във всеки случай с различен отговор. В конкретния случай нямам никаква представа защо точно на него.

По-важното е не, че тях са ги пренебрегвали може би цял живот, това са били млади хора,
а по-важното е, че няма ред, няма законност, няма справедливост. Те се използват от политиците за парлама.
Най-мръсните хора са, които ни управляват.

Нека не търсим под вола теле.
Да би имало ред, нямаше това да се случи. Да би имало справедливи наказания, нямаше да се случи.


От няколко дни ми са в ума трима чехи, които са идвали у нас на почивка. На излизане от бензиностанция ги помита летящ мерцедес, за който нищо не се спомена. Излезе, че чехите сами са си виновни, и че и тримата са починали, двамата на път за болницата.

И като се върна към убийството на Пепи, детето от София, което прикри Иван Костов, и многото подобни престъпления на тези "НАД ЗАКОНА" смятам, почти вече се уверявам, че

някой наш самовлюбено шофьорче с връзки е хвърчало по магистралата с несъобразена скорост край бензиностанция и в летежа си не е могло да реагира на колата, която е излизала от зареждане. Така, че чак ги е убило и тримата!!!

Управляващите са ни мърша!
Затова има и побоища, дори над истински даровити хора. Не бих казала миролюбиви, защото е палав Арсений, серт е, не се дава. Но не би пребил така зверски жив човек! И, да, все пак миролюбив е.
цитирай
5. vmir - Вики, струва ми се, че се натоварваш излишно с обобщения.
10.08.2009 19:55
Работата е, че и най-шантавата човешка мисъл може да възникне навсякъде. Разликата е, че условията, които мисълта намира, са различни. Обобщенията ни спестяват подробности, но пък могат да ни натоварят с неоснователни притеснения.
Спокойна вечер! :)
цитирай
6. viki11 - Само едно мога да ти отговоря,
10.08.2009 21:18
в учебника по педагогика пише, че разликата между тези, които стават за преподаватели, и тези, които не стават е наблюдателността.
Както искаш го наричай. Аз казвам, каква е причината хората да се озлобяват или да стават меки и послушни.
В Англия, например, видях как когато държавата си върши работата хората са много разбрани. Това е нормално.
Но ако ти вземат и последния къшей хляб и се подиграват с теб, очаквай разбиране...
Хората са отвратени от несправедливото отношение на всяка крачка. Какво искаш, да не искарват г нева си на непознати?

Да биха били щастливи, нямаше да се бият по дискотеките и при това без причина.

А за да има ред, трябва да има разбиране за начина, по който могат да се отстранят проблемите. НИкак даже не е трудно. ЛИпсва такава цел.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: viki11
Категория: Лични дневници
Прочетен: 910601
Постинги: 139
Коментари: 684
Гласове: 9432
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930