Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2009 14:52 - Турци ще НАПАДАТ Столицата ни.
Автор: viki11 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4840 Коментари: 12 Гласове:
0

Последна промяна: 23.04.2009 15:30


Огромна джамия на 27 хектара искат да построят турците край София. 5 етажа, 5 пъти на ден крещят на османски призив за молитви. Вие можете ли да издържите такъв  ТЕРОР? Удобно и за покриване на терористи.


 УДОБНА ПОЗИЦИЯ ЗА НАПАДЕНИЕ СРЕЩУ СТОЛИЦАТА НА БЪЛГАРИЯ.

 Такава няма дори в Турция, кое прави необходимостта да е край българската столица? Всеки знае за ТУРСКОТО РОБСТВО И маняшката турска психика.



http://www.bgpetition.com/anti-islamizatzia/index.html

подпиши се "За", прочети информацията




 СЪБУДЕТЕ СЕ!                      ВОЙНИТЕ НЕ СА МИНАЛО!

 ДОЛУ  ТУРЦИТЕ!        СТИГА!          СТИГА! С          ТИГА!
 
 ВЪН ОТ РОДИНАТА НИ!



Гласувай:
0



1. sa6osladura - 6paвo viki!caмo 4e ниkoj нe Щe te ...
23.04.2009 15:09
6paвo viki!caмo 4e ниkoj нe Щe te 4ye,oвцeте ca zacnaЛи!nozdpaви:)
цитирай
2. viki11 - Скъпи, ти се подпиши, пък не мисли за ...
23.04.2009 15:12
Скъпи, ти се подпиши, пък не мисли за другите!

Все пак 23 хиляди са се подписали. А има още много против.

НАЙ-МАЛКОТО, ТРЯБВА ВСЕКИ БЪЛГАРИН НАД 5 МЕСЕЦА ДА ЗНАЕ, ЧЕ СЕ ГОТВИ ТАКЪВ УДАР ПО НАС.
цитирай
3. rustam - Днес
23.04.2009 19:07
двама близнаци имат рожден ден.
Зная, че ги харесваш - за това ти честитя празника им.
цитирай
4. viki11 - E, много съм впечатлена. Да, имат, ...
23.04.2009 20:33
E, много съм впечатлена.
Да, имат, но утре ще постна. Просто реших да не е днес.
Иначе ги поздравих.
цитирай
5. desonnac - От една страна, да подозрително е, ...
23.04.2009 20:55
От една страна, да подозрително е, да- ще обезпокояват хората (някои), но защо тази предубеденост към турците?
Ако терористи искат да нападнат някой, те не се спотайват и не си строят църкви, за да си имат опция за в бъдеще.
Да, аз съм за България да си е България- не просто сбор от култури, които си съжителстват (което обезличава самата държава), но нямам такава предубеденост.
Все пак, като се замислите повече българи подкопават България отколкото чужденци
цитирай
6. firefly1 - Подписах се. Стига вече с тези турци ...
23.04.2009 22:18
Подписах се. Стига вече с тези турци достатъчно сме ги търпяли 5 века,че да ги търпим още!!!
цитирай
7. liubovfrenska - Реших да не е в Лични!
23.04.2009 23:42
Срещали сме се - ти ми се стовари - беше Грешка от Твоя страна, но Аз зачитам правото на всекиго!
От тогава - изобщо не съм се вествал към Твоят блог!
В него има нещо, което оставих просто ... за да ме Боли!

Имам една Теория за Болката, но това е Друга тема!

Днес - сестра ми ми обърна внимание за твой постинг ра онкоболните ...
Прочетох го!
Попрочетох и други Твои постинги!

Помисли!
Опитай се да разбереш кой съм Аз и ако прецениш Ти /казах, че ценя правото на Отсрещният и не бих го снел Аз .../, че тогава си допуснала грешка - снеми този си постинг!
Мен и да ме Боли - Вълци ме яли - но Тя знае за него - Аз й го показах - и ...

Вики!
Имам и Способностите и Ресора да кажа да се опитвам да променям нещата ...
"И сама съм цяла рмия" беше написала една моя Позната, на която много държа ...
А Аз пък не съм и сам!

Ще те помоля нещо:

Напиши постинг - не литературен - по-скоро с данни - едни сухи имена, фамилий, обстоятелства, ...
Обещавам ти да "поогледам"!

Повярвай ми! - Аз мога добре да "пооглеждам"!
цитирай
8. liubovfrenska - Забравих да кажа ...
23.04.2009 23:49
За турците - или по скоро мюсюлманското ... наливане на средства с цел преливане на ... идеи - ха ха ха - виждаш - вярвам, че се оглеждаш - че не стоИМ със скръстени ръце!
Но о о ... трудно се бори нещо, което се подкрепя с 10-ки милиони твърда валута с ... едната чест образно!

Но пък ... - явно поуспяваме - все пак щом "отвън" казват, че сме единствната работеща ефективно "институция" в страната ни ...
"Ако до всяко добро същество - застане поне още едно ..."
цитирай
9. viki11 - 24. 04 15:49 - Защото някои не знаят ...
25.04.2009 11:19
24.04 15:49 - Защото някои не знаят как...Днес обсъдих с моя съученичка мюсюлманка неприязънта си към мюсюлманите и проектираната джамия край столицата на България - център на мюсюлманите, моята Родина. Ужас.

Да, тя беше ядосана от мнението ми да си взимат шапките и да си ходят в Турция, но се разбрахме. Да, възможно е. Говорете, не бягайте от тези разговори. Как иначе ще се уредят проблемите!

Тя смяташе, че се противопоставям на НЕЙНАТА вяра. Но всъщност Турция е нападател.Както е нападала, може пак да нападне. Трябва да сме МНОГО ТЪПИ, не е изключено, за да я допуснем толкова близо на такава територия до столицата ни! Все едно да си сложим БОМБА В ГАЩИТЕ!

Не, аз не съм против правото на моята съученичка да вярва в мюсюлманството. И джамиите са доста в Бългиря напоследък. Докато блеем те строят. И никой журналист не наблегна на това.

АЗ с ъм против това, моята Родина да става средище на МЮСЮЛМАНСТВОТО. НА ОСМАНЦИТЕ! И КАК ИНАЧЕ.
ДА НЕ ЗАБРАВЯМЕ ТУРСКОТО РОБСТВО. НЯМА ДА СИ ПЛЮЯ В СОБСТВЕНАТА ЧИНИЯ.

Защо се страхуваш? Попита тя.
Защото не съм глупава.Автор: viki11 Категория: Лични дневници
Прочетен: 28 Коментари: 7
Тагове: турция
Последна промяна: 24.04 15:50



Коментари1.
agent074 -

Напълно съм съгласен с теб. Не може в ...
24.04 16:05 Напълно съм съгласен с теб. Не може в собствената ни държава да ни викат гяури! Щом живеят тук, ще трябва да се съобразяват и да спазват българските закони!
Изтрий

2. viki11 - Да, именно, да ни уважават и да се ...

24.04 16:11 Да ,именно, да ни уважават и да се съобразяват.
И ние трявбва да ги накараме.

Редактирай | Изтрий

3. pyncho -
24.04 18:55
Когато гледаме строежа на български църкви и училища в чужбина, ни избликват сълзи на умиление от това родолюбиво дело и усилията за съхраняване на българщината. Хрумва ли на някой от вас в такъв момент, мисъл за културно превземане на чуждата страна, за която става въпрос?
Изтрий

4. rustam - Браво Вики
24.04 19:04
На тези които спорят с тебе - ще кажа - възможно ли е примерно в Цариград да разрешата построяването на огромна нова черква? Като го направят - тогава да си строят и джамите у нас

Изтрий


5. viki11 - pyncho -
10:05 Да те осведомя...
такъв проект няма в чужбина на българска култура или вяра!
Пак напомням: 5 етажа, крещи противно 5 пъти на ден, опява, може да си минавал край халите в такъв момент, отврат е в центъра на софия да ми пеят турци, кои българи са пели в белия дом, примерно, дразнещи песни, 27 хектара - знаеш ли това колко е. И най-важното, до София. Тук имат джамии. Не им трябва такава джамия, която да събира цял свят до нашата столица.
Да не би България и българите да са мюсюлмани, та да стават световен център на мюсюлманщината, откъдето се очаква да започне Третата световна война. АЗ лично варвам на Нострадамус. Знам за това от 80-те години и не вярвах.
Ти прочети първо информацията.
ТОВА Е ПЪЛЕН АБСУРД ОТКЪДЕТО И ДА ГО ПОГЛЕДНЕШ!!!!!!!!!
Смешно е дори да го помислиш.
Няма такова българско нахалство по света.
ВСе едно в Турската столица да направим в центъра на града, до най-големия музей СВИНАРНИК. и ДА продаваме свинско месо на посетителите на музея и в джамията. А към него да приложим и едно средище на христианството, до УПРАВАТА НА ТУРЦИЯ, което да е световен център на христианството. А и да сложим там най-противните български пения, макар че българите нямат противни песни. Но нещо, което противоречи на турското. Да речем, квичене на свини 5 пъти на ден!
Сега ми кажи,че си съгласен. И започваме проектите, докато не се избием взаимно.
И да ти припомня, ТУРЦИЯ Е ОКУПАТОР.
КОЙТО Е ОКУПИРАЛ ПАК ЩЕ ИСКА ДА ОКУПИРА. ТЕЗИ ЦИГАНИ ВИНАГИ СА ИСКАЛИ БЪЛГАРКИ. И ТЕРИТОРИЯТА НИ ИМ ХАРЕСВА. ТЕ СА СИ НАХАЛНИ. ЧАК НАГЛИ КАТО Става въпрос за този строеж...
Редактирай | Изтрий

6. pyncho -
11:05
Аз имах предвид по-скоро неща като запазени преобладаващо български села в Румъния, Молдова, Унгария... Изграждането на български църкви в Рим, Берлин и Ню Йорк... Все неща, които бихме обозначили с позитивно оцветения термин "съхраняване на българщината". Но е ясно, че ти си в драматично-полемично настроение. Щом е така - нямам какво да ти отговоря.

Колкото до окупаторството - да, Турция е окупатор, България също е окупатор, всички са окупатори. Границите не са поставени веднъж за винаги и се променят с течение на времето. За много гърци ние сме зверове, намушквали на щиковете невинни бременни майки при окупацията на Егейска Тракия, изклали невинни цивилисти, изнасилвачи на жени и опожарили цели села. Преди да се възмутиш - да, такива неща са се случвали действително. Искам да кажа - всички са окупатори, дори и ние. Как ли звучи в ушите на съседите ни заветната ни мечта "България на три морета"? Това не е е сериозен аргумент.

Не пиша това за да те убедя в нещо. Знам, че не мога.

И да - съгласен съм с теб, че София е ужасна кочина.

И не - моля те не пиши с главни букви. Аз си чета съвсем задоволително и с малки.
Изтрий

7. viki11 - Първо,
11:16
не ми казвай как да пиша. Това си е мой избор.

И последно, ти ако искаш си давай гъза, аз не смятам, че центъра на мюсюлманството трябва да е до Президентството и Министерски съвет. Колкото и тъпи да са ни политиците. А турците са си мръсници и не ги сравнявай с нас, само защото и при тях има нормални.
След като след това, което е изброено продължаваш да защитаваш т ози проект и ги отъждаствяваш с нас, значи си един от многото тъпи продажници, които не знаят, какво е да отстояваш нормалния си живот. Никаква мюсюлманщина не се съхранява тук, а целта е да построят съоръжение, крепост, която е отвратителна по своите размери.

Моля се ти да живееш до такава джамия. Сутрин да те будят проклети и противни цигански пения. Истината е, че ми се повръща като чуя джамията до халите да ми разваля слуха и спокойствието с противните си звуци.
А ТОВА Е НАСИЛИЕ.

и на теб като на супер специалист ще ти пиша не с големи букви, а ще ти записвам интонацията, защото ще е "по-лесно". Ама ... следващия път...
Или си турско същество, или си смахнат българин, който има общо с този проект или властта. Няма начин нормален българин да каже такива глупави неща и да си даде гъза доброволно.
Нецензурно? не повече от този проект!Редактирай | Изтрий

Вашето мнение

Да, ти по-точно имаш предвид неща, които не могат да се сравняват с този проект.
цитирай
10. justice - ужас...
27.04.2009 13:04
Не живея в София, но това е наистина ужасно!Аз съм твърдо против. [подписах петицията]
цитирай
11. viki11 - Първо, много ти благодаря!
27.04.2009 13:09
Колкото повече, толкова по-добре.
Това не касае София, България я цанят за център на МЮСЮЛМАНСТВОТО.
А ако не дай Боже нападение, то касае цяла България. Защо да не мислим за това? Да не би да не се е случвало никога?
Това не е софийски въпрос. Но живущите са най-ощетени, да слушаш тази ислямщина по цял ден, че и гадно.
цитирай
12. viki11 - liubovfrenska
27.04.2009 13:24
За коя институция говориш?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: viki11
Категория: Лични дневници
Прочетен: 909876
Постинги: 139
Коментари: 684
Гласове: 9432
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930