Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2009 14:55 - Какъв е поводът да пишеш постинг?
Автор: viki11 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6590 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 22.04.2009 15:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
За повечето, начин да изпъкнат, да натъкмят нещо, което да ги направи харесвани.

 За  мен начин да постигнеш гласност, обществено единение.

 Затова Онкологията е пак в устата ми.
 Днес имах невероятна случка.

 Вървя с мъжа на сестра ми и пред мен Лазаров. Тъп доктор, който краде по 500 лв. на човек, за да ги допусне до апарата по лъчетерапия. Те и другите крадат, рекетират, но не са толкова тъпи като него. ПИсала съм за него. 

И казвам на зет ми: "Гледай сега!".

 Приближих се до Лазаров и му казвам, ето , вижте ме, искам да гледате как умират хората, които вие убивате. Лесно е да умират далече от вас,  нали! Защо да не погледате!  Зрелища.

 И се започна едно изясняване, кой взима парите, защо ги взима. Според него, апаратът не стигал за всички. И кой каза, че трбява да си плащаш, да не спазваш ред! Да не лекуваш! Да не се съобразяваш с болестта?

 За щастие имаше болни, които слушаха. Това е полезно. Поне някои са с будна съвест. Не всички са мижитурки, но повечето.

 Не щеш ли, тъкмо му обяснявам, че знам как шефовете им прибират парите и минава жена. Кажете, казва, кой ви е искал пари. 

 Наново заобяснявах, че не са ми поискали, затова съм болна. Не съм платила. И така нататък.
 ОКазва се, че съм попаднала на шефката на лъчетерапия, тази, която прибира сумите, но ... О, БОЖЕ!... и на шефката на Онкологията.

Тази, която ги дърпа по-нагоре! Парите де.

Едната реши да ми затвори устата, не успя. После се разкри втората, че тя е шефката на Онкологията. Реши да се прави на невинна, припомних й как по телевизията в "На чисто" излъга, че няма оплаквания. А се скри от мен, повече от месец я чаках да се оплача и минах при ... ЗАМЕСТНИКА Й. позната история.

  Това не значи, че не е разбрала за посещението ми. Те слухтят още преди да отида, докато си записвам час. Бяха решили, че ще се жалвам от единствения свестен доктор и се усмихваха доволно. Нали той не скубе пари за тях!!! 
Луди! Как ще се жалвам от светилото.

 Доволна съм, защото след тази среща вече нищо няма да бъде същото. Срещата очи в очи с убиец и убит винаги е с последствия за цял живот. Особено, като съм събрала факти и правя обществено достояние скритите им убийства. Никой престъпник не иска да бъде излаган на показ.

 Сега като го пиша, звучи глупаво, незначително, безсмислено. Но не е. Начина, по който си тръгна наглата шефка ми хареса.

Да не говорим, че свидетелите на нашата неподправена среща също няма да са същите никога вече.

 Не е много. Но е важно. Началото. Началото, което няма кой да постави. Най-трудно е началото. Не началото на оплакванията и недоволните пациенти. Началото на тяхната мисъл за убитите от тях, които ще навещават  сънищата им, на новото отношение към нещата. А и на моето задоволство, че не съм една от стадото. Стадо, което създава и поддържа корупцията. Истина е, че пациентите могат да влияят на системата. Не да я управляват, но да влияят с всеки един свой жест.

 Макар да звучи налудничаво, преборила съм много шефове.  Те сами са го признали. В основата на всичко дълготрайно и стабилно е моралът.
 Кой би могъл да се опълчи срещу правото на живот?!
 Кой би подкрепил реките кръв, която се лее от ръцете на нашите доктори!

image

 Уважавайте докторите, но бъдете и критични! Не всички са нагли.
 Работете за смяна на системата. ВАшият глас винаги дава нова насока, зависи колко ще ви последват. Наблюдавайте съседа си. Няма лошо да му кажете, че е прекалява, ако поведението му е недостойно.
 Много неща зависят от вас, зависят от вашия морал.

 П.П. Затова placebo.blog-авторката никога няма да бъде уважена от мен. Тя има в основата си нещо много гнило. Морал е последната дума, която ръководи мислите й.
Всяко око вас гледа...
                          image



Гласувай:
0



1. albizia - Не искам да омаловажавам темата, но ...
22.04.2009 16:37
Не искам да омаловажавам темата, но какво общо има тук placebo?
цитирай
2. viki11 - И все пак я омаловажаваш. Има много ...
22.04.2009 16:43
И все пак я омаловажаваш.
Има много общо и е посочено. Споделям откритието си и давам конкретен пример.
Ето ти и нещо общо! Желае смъртта на хората, пожелава им смърт!
Нещо като лекарите, които убиват, но те поне за пари. Тя е болна.
цитирай
3. abadonka - Единственият начин е...
23.04.2009 00:16
...да отказваме да плащаме и да даваме гласност на такива случаи.Да печелят от нещастието на хората!Бог да ги съди!
цитирай
4. viki11 - Да, така е.
23.04.2009 14:38
Права си.

Но днес още по-лошо срещнах. Ужасяващо е джамия на 5 етажа и 27 декара край София. Да се будиш от противни призиви на турски да се молиш 5 пъти на ден.
Помагайте, ще ни подлудят. Няма нито в Турция, нито в Албания такива. Това е ПОДИГРАВКА с националната ни чест.
Смърт на турците, ако питат мен!...

http://www.bgpetition.com/anti-islamizatzia/index.html
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: viki11
Категория: Лични дневници
Прочетен: 907187
Постинги: 139
Коментари: 684
Гласове: 9432
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031