Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2009 23:30 - Ура! Ура! Ура!
Автор: viki11 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3824 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 02.04.2009 23:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Къде, ако не тук да се похваля! Всеки знае, че най-сладкият момент е този на победата. Но трябва риск и смелост, за да извървиш пътя до там.
 Ще припомня, че през юли обявих протест, рискувайки живота си, против корупцията в здравеопазването в България. Аз останах без химиотерапия и лъчетерапия след операцията ми от рак на гърдата, хер 3 плюс, което значи, бързо развитие, опасно. С цел да се боря с корупцията и нарушенията аз не се подложих на лечение. С приятели и подкупи бих могла да се лекувам. Ако трябва мога да използвам чара си и връзки с Президента... Но официално безплатното лечение ми беше отказано, индиректно подсказано.
 След това направих доста неща. Такива, каквите аз си знам. ...Време е да се похваля! Усилията дадоха плодове.
 Освен че всички мои оплаквания бяха изяснени в "На чисто!" по Нова телевизия, сега идва най-сладкото:
 УПРАВАТА НА ОНКОЛОГИЧНА БОЛНИЦА Е ПРЕД УВОЛНЕНИЕ!

 С нежелание мога да добавя, че голяма част от персонала е също болен от рак. Няма как. Не копай гроб другиму, сам може да паднеш в него!

 Умея да създавам здравословен хаос. Смятам, че след объркването нещата се понареждат. Е, не е голяма победа, но не става изведнъж. А и една птичка пролет не прави, затова си търсих съмишленици.
 Благодаря на всеки един, който е направил поне нещичко в тази насока.
 Дори да умра си е заслужавало. Доволна съм! 
 И да ви кажа... ВИНАГИ СИ ЗАСЛУЖАВА. Просто сте страхливци! Е, то и акъл иска, така че внимавайте.

 Но проблемът остава. Та нали основните виновници са в УПРАВЛЕНИЕТО НА СТРАНАТА, т.е. политиците и конкретно за този случай ЗДРАВНОТО МИНИСТЕРСТВО. Те желаят смъртта ни. Дано си получат заслуженото. От моята трапеза в техния стомах! Да им е сладко!
 Държавата иска да си спести парите за лечение на раково болни?
 Ах, колко забавно! НАистина!

 Държавата ни изнудва да си плащаме лечението или да умираме!?
 Това е вярно. Чистата истина.

 Искрено се надявам, че освен шефовете на Онкологична болница ще паднат и главите на изродите в Министерството, които не знаят какво е СВЕЩЕН ЧОВЕШКИ ЖИВОТ.
 За тях моето презрение!


 Ако искате да побеждавате враговете си като мен, колкото и да са силни, бъдете чисти! И се борете.

 А сега ще се напъна да си изпия сока от моркови :)
 Общуването с лицемери натоварва. Хубаво ми е като не ви виждам. :))



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viki11 - Да си спомням ли, че следващата ми ...
03.04.2009 00:04
Да си спомням ли, че следващата ми борба е с блог.бг?
Защо ли не им вярвам?!!
цитирай
2. cecobob - Аз те поздравявам за успеха
03.04.2009 23:41
Пожелавам ти здраве и сила. Не спирай да се бориш.
цитирай
3. lorafurin - Поздравления
05.04.2009 15:55
Всичко ,което сте направили е похвално,аз се присъединявам към Вас!Бъдете смела и се борете!
Не сте сама!
цитирай
4. viki11 - Да, отивам там и гледам. . . да пре...
05.04.2009 22:30
Да, отивам там и гледам...
да преценя, дали съм сама!
Надявам се картинката да се промени.

ОТ мен началото, от вас края!
цитирай
5. oli4ka - *
07.04.2009 17:37
Аплодисменти :)
цитирай
6. priqtel12 - Поздравления
07.04.2009 23:52
и от мен!
цитирай
7. johnniewalker - Дано има повече хора, като теб!
15.04.2009 10:25
Това, което си направила е страхотно. Няма кой да се бори за правата ни освен ние самите. Когато всички разберат колко сме силни всъщност и че борбата, дори да изглежда предрешена е смислена, ще се променят страшно много неща в тая скапана държава. Стискам палци да се оправят нещата при теб!
цитирай
8. viki11 - Благодаря ти, johnniewalker -
15.04.2009 15:08
Наистина много съм благодарна за коментара ти. Става ясно, че не си от тези, които чакат наготово.
Да, винаги съм знаела, че от нас зависи битието ни и нищо не остава без последици. Но защо толкова объркани хора има в България, не разбирам. Елементарно е, но не се сещат. Бутат си бакшишите и си сисъпват битието, без да го проумяват. Секат клона , на който седят и пак не разбират. Смятат се за много умни!
Е, колкото умственото ниво, такова и битието.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: viki11
Категория: Лични дневници
Прочетен: 909983
Постинги: 139
Коментари: 684
Гласове: 9432
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930