Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2009 13:17 - Постпост към предишния постинг...
Автор: viki11 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1668 Коментари: 1 Гласове:
0



Отварям един произволен постинг от първа страница, която блог-тарторите смятат за важна, от която са ме махнали доживот! :))), и чета:
"Васко отиде да ебе"
Е, вървежно в блога!
ПРочетено...28.

Гледам моето, което немаха смелостта да пуснат на първа страница, където са ВСИЧКИ ПОСТИНГИ, тайна цензура!, и четено от 50 до ...н-пъти. Смешни цензуранти, ако имаше опасност да ме лишите от читатели, нямаше да ви ядосвам. Особено, ако държа да пиша за вас! 
 Не, няма смисъл да съм на първа, за да има кой да ме прочете. Трябва просто да пусна това, което знам, че ги вълнува. Знам и как да разбера, какво ги вълнува.  А знам и как да си увелича читателите без ваша помощ и ФАЛШИВИТЕ ВИ класациии.

 Честно казано ,смятах, че ще се засрамите и ще уредите нещата. Но явно детската аудитория сред "работещите" тук е голяма и няма да се получи.

 И все пак, мога да бъда по-четена от тези на първа страница. Само си загубихте авторитета да ме махате от там! :)))
 ЦЕНЗУРА - ТОВА Е НЕЩО ОТ ТЕРМИНОЛОГИЯТА НА ЧИЛИ! прави се от страхливци-насилници


 Обидните постинги слещу мен не са изтрити!!!
 Не съм пропуснала този факт, ще отговаряте за него. 
 Понякога е фатално кой ти е "приятел".
 Вие уронвате авторитета ми, аз уронвам вашия. Така ще сме квит. Стига да има някой, който се интересува от вас. Няма да ви рекламирам.
 Гледайте, дали Онкологията няма да се промени, що се отнася до корупцията и убиването на хора съзнателно за по-малко разходи. Ако да, то същото чака и вас. Всеки си има чар. Това е моят! Да правя двубои с лоши момичета и момчета и във времето да печеля задължително аз! :))
 О, забравих. Парите не са винаги печалба, понякога те УБИВАТ наистина. Нямам против да си раздавате хилядите, взети с полуизмама.
 Дори се чудя, защо постингът ми се концентрира върху вас. Знам, че ме четете, благодаря, но пък не ме интересува, дали ще ме прочетете.

 Е, ново място, нови хора, нови любови и интреги, докато се успокои пространството някой ден далечен. Пожелайте ми да не попадам пак на камък и няколко годишният ми труд да излезе напразен!


Тагове:   постинг,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sa6osladura - viki
04.03.2009 19:54
много ми хареса този тост,и теб те харесвам отдавна..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: viki11
Категория: Лични дневници
Прочетен: 907189
Постинги: 139
Коментари: 684
Гласове: 9432
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031