Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2009 10:23 - :)))))))))))))))))))))))))))))))
Автор: viki11 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3300 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 01.03.2009 11:13


ОТКРИТИЕ!
Модераторите се изплашиха, че ме четат и ме свалиха от 1 страница! :)))
Аз знам, че са  страхливци, но е хубаво да го видя и да се забавлявам с това!
 Ако пишеш за тях истини, страшно е да те четат!
 Хубостници, аз знам, че като се заяждате с мен вие ще си платите. Бавно се връща, но време имахме.  От над две години ми лазите по нервичките, дечица недорасли. И какво излезе, хвана ви шубето. Каква ирония. И вие правите бизнес и работите с  хора, и имате отговорности пред закона (за които дори не знаете нищо!!!). Срамота е!

 Е, нищо, че не съм на първа. Не съм ли доказала, че могат да ме четат и без първа страница и съдействие с връзки от вас?!! А измислените ви класации са преливане от пусто в празно. Радост за бездарници.
 Да, мразя ви. И как иначе. Малко ли поработихте за това!

 Радвам се, че ви е страх и криете задниците си! Наслаждавам се на това!
 И ви подарявам авторските права над този постинг! Отпечатайте го и си го лепнете на челото или на стената, като визитка!

 И обърнете внимание, че не навсякъде можете да си правите каквото си поискате, само защото някой по погрешка ви е дал ВЛАСТ. Властта винаги задължава. Най-малкото, ако искате да е временна поне, да умеете да лъжете качествено. А ако искате истинска власт, да умеете да уважавате хората. Е, последното ви е адски непознато. И на вашите смешни протежета, които се вживяват в герои, правещи блога.Кой за пари, кой за нещо друго бартерно. Нали!
 Смехории. КОито ни развалиха блоговете, но едва ли с това са помогнали на вас.
 Взети с измами и грозно пари се връщат с лихвите!


 :))) Радвам се, че толкова ви е с трах от мен, та ме пазите от 1 страница! И не си мислете, че това ще ме лиши от читатели. Въпросът е, дали искам да ви правя читатели и да пиша нещо подходящо! А аз не искам! Няма човек, който може да ме изнудва, защото не завися от нищо. Тарикати. Едва ли има  вече на какво да се смеете. Наглостта, тя  също е до време.



Гласувай:
0



1. valsodar - И ти ли ?
01.03.2009 10:57
Майната им :))
Лапешки истории.
цитирай
2. viki11 - Точно това имам предвид. Сигурно ...
01.03.2009 11:00
Точно това имам предвид.
Сигурно големи хлапета работят тук. Смешно е.
цитирай
3. valsodar - Хората ясно са го казали "Дай ...
01.03.2009 11:07
Хората ясно са го казали "Дай на един прост човек малко власт и му гледай сеира ! ".
И определено сеирът е достоен за наблюдение, как от един преди време читав сайт, стана сайт за посмешище :)))
цитирай
4. viki11 - Даа, мога да се съглася! Но детски ...
01.03.2009 11:10
Даа, мога да се съглася!
Но детски истории имаше и преди. И изнудване и заплахи и тъпи детски статии с осмиване на блогърите. Репортерката :))) и прочее.
То не е от днес. Старите хора са тук.
цитирай
5. viki11 - Некво анонимно изчадие под ник
01.03.2009 11:52
rex Категория

пише по мой адрес. Естествено, щом съм писала на екатерина0909, изчадието, което ми съсипа блога с лудостта си, а после ме заплашва със смърт и прочее, значи засегната е тях. Но що за тъпизми я карат да мисли, че от друг ник ще е по-анонимна.
Ами за да създаваш лъжа в блога, че си умряла значи не си с всичкия си. А това няма начин да не е нейна работа. Никакъв проблем да се провери от способните модератори, но те имат връзка с нея.
Не, няма да я уважа с повече от този коментар. С нея няма да си цапам блога! Да не се надява! :)
цитирай
6. анонимен - те ,така действат
01.03.2009 12:45
И с мен също .trevistozelenata .blog.bg ми е посветила много постове само да ме дразни.Благодарение на нея и аз съм свалена от достъп с нови постове до първа стр.Излизам направо в И още нови.
Вики .мила не се ядосвай ,то си личи тенденцията на нещастниците и подходите им .Като нямат какво да пишат в блога плюят съблогерите !
Всички ги виздат що за стока са !
Усмивки Вики надвии простака с презрение,това заслужава,тая авторка на мръсни постинги !
Да ти е честита Баба Марта Вики ! Много здраве ,а другото Господ ще им го върне тъпкано на враговете ни ,бъди сигурна !
цитирай
7. viki11 - Мила, аз не се ядосвам. Не се събирам ...
01.03.2009 12:55
Мила, аз не се ядосвам. Не се събирам с групички в блога. Явно сега съм включена от тях в групата, която е наказана.
Аз умишлено се противопоставих на опитите им да се подиграват с пишещите в блога. Те самите го правят. Не някой отвън. Няма начин да е отвън. Такива са техниките.
Както в Онкологията няма начин да е по-силна корупцията от нас, но тя идва от МИнистерството, началството , затова устоява и е трудно да се пребори. Това не значи, че ще ги гледам.
Така и с блога.
Знам, че те го правят и техни протежета. Но щом такива луди работят за тях...
нали се сещаш
За нас винаги ще има друго място.
От какво да се плаша!
Навреме се усетих и спрях копирането на мои неща. Да ги... Още преди 2 години спрях! Дори писах...спирам.
Ще ми изядът оная работа.
Всичкия им фалш наблюдавах.
Те са жалки.

И не го правят умишлено, а просто губят контрол. Не са опитни ,да знаят какво се прави. А после казват, че не може да им се определи възрастта. Е, има и по-стари без акъл.

Да, да ни е честита! Но не тук.
Ако можеше държавата си да изчистим! От плюнки. Блога не ме интересува.

А за връщането... проверено е! :)))

Весел празник!
цитирай
8. анонимен - :)))
01.03.2009 15:33
Да посрещнем пролетта и да викнем любовта! Честита баба Марта!"
цитирай
9. viki11 - Викайте, Вихра! Аз любовта няма да ...
01.03.2009 19:39
Викайте, Вихра! Аз любовта няма да мога да я обслужа, ако дойде. Ще си помълча. И ... знаеш ли, ако животът ни е хубав и без любов си е прекрасен!
Но ще си правим пролетни разходки! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: viki11
Категория: Лични дневници
Прочетен: 909799
Постинги: 139
Коментари: 684
Гласове: 9432
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930