Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2009 16:30 - Чакам съдействие за защите на авторските ми права.
Автор: viki11 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2771 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 23.02.2009 16:39


Авторските права върху публикациите в блогове в Blog.bg принадлежат на техните автори. Потребителите на Blog.bg се съгласяват, че Blog.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в блоговете материали. Blog.bg ще съдейства в случай на установено нарушение на авторски и сродни права по Закона за авторското право и сродните му права. 




Възпроизвеждането и копирането на материали от този сайт, включително по актуални икономически, политически или религиозни теми, без предварителното съгласие на "Инвестор.бг" АД, е забранено.


 Много отдавна писах, че са ми откраднати снимките за направа на авторски клипове на лице от блога в Youtube. ЗНаех, че имате задължения към мен, но вие не го знаехте. Доказуемо е. Нагло е. Дори са сложили името си под моите снимки. Авторски. Печатани само в блога... разчитайки на изписани правила,, ... които не се спазват, оказа се.




Не само се трие, спазват се и условията!


Тагове:   съдействие,


Гласувай:
0



1. vasilenas - Нямате ли си друга работа
23.02.2009 16:56
Ох, днес ми омръзна от вас. Това ми приличат на някакви детски срадни. Дай си ми това... ето си ти онова.
Има място за всички тук. Вземете се успокойте.
И това за правата ти за снимки взети от блога и използвани в You Tube - потребител на You Tube е използвал крадени авторски материали, така че можеш да се обърнеш към You Tube
И можеш да се захванеш с нещо по-позитивно и не толкова изнервящо, като това , което правите с princesss през последните няколко часа.
цитирай
2. viki11 - vasilenas -
23.02.2009 17:02
Хубавец, ти като повечето българи, които мразят да мислят, за създадени неудобства се обръщаш към потърпевшия да му шибнеш шамар и ти. Ако имаш да кажеш нещо на принцесата на бъргария, която имаше наглостта да ме обижда, на което не съм отвърнала още.... кажи го на нея!

А колкото до задържението на блога и нашите авторски права, на този, който ги е отпечатал... пише го горе в постинга. Копирах го за такива като теб, но явно и това не ти стига. Тук е мястото където трябва да ми се пазят правата. И трябва ли съдът да ме изпрати тук, за да знае блога, че има задъжения? Не може ли да си знае задълженията без съдът да му ги напомня!
цитирай
3. viki11 - ето ти го пак
23.02.2009 17:04
Възпроизвеждането и копирането на материали от този сайт, включително по актуални икономически, политически или религиозни теми, без предварителното съгласие на "Инвестор.бг" АД, е забранено.
цитирай
4. viki11 - Налик,
23.02.2009 17:05
не знаеш, колко хора не са наясно с това!

Е, моите могат да ги използват, за да четат любовни истории в тоалетната, примерно! :))))))))))
цитирай
5. анонимен - Въй,
23.02.2009 17:16
дай линк към клипа в YouTube :-)

\m/
//
цитирай
6. viki11 - Злика,
23.02.2009 17:22
първо ми плащаш авторските права под сурдинка, а след това линк.

Ай, пак по-бързо съм писала от другите. Ми машинопис владея, мозъкът ми работи. Не с пълен капацитет, ама няма за какво да включвам пълния в тая шибания.
Пуснете си ми бързото коментиране, аз да не съм флегматик.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: viki11
Категория: Лични дневници
Прочетен: 910639
Постинги: 139
Коментари: 684
Гласове: 9432
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930