Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2008 20:23 - Любимец 13.
Автор: viki11 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1342 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 26.11.2008 14:42


Голямо ликуване падна. Седя и си викам, и си думкам с ръка, и издавам победоносни звуци. Членоразделни. Кефя си се!
 Защо сама на себе си? "Остави това за другите!" 
Ми тъй де, като няма кой да ми се кефи, що пък аз да не си се покефя. Поводът си заслужаваше.
 Компа ми е зареден с клипове на youtube до пръсване. В момента гледахме с дъщеря ми запис на моя нов любимец Арсений Бородин в дует с известния и в БГ и много харесван Дима Билан, който е и експобедител в Евровизия.
 И детето възкликва: " Най-гадното е, че го засенчва! Дима БИлан, Дима Билан, и изведнъж излиза той (нашият общ любимец Арсений) и го засенчва!"
 Защо избухнах в овации, смях през сълзи и скандиране!
 Защото Арсений е моето ново откритие. МНого пъти съм писала, и съм си се кефела сама, че откривам звезди. Надушвам, се казва. Тук следва да стомена някои от тях. Братя Аргирови, от първите секунди, в които ги чух по Националното радио - София. Не бяха още известни, станаха феноменът на България, по думите на Иордан Георгиев - Музикална стълбица. ДОказа се. След това Георги Христов. На Бургаския конкурс за песни и след това в Пловдив му казах, че е номер 1. Така е. Наскоро Светльо от Файф старс, открит от Слави. Около 1 година след мен. Доближих се до Светльо,  когото не класираха от 5 участника в 1 конкурс, и му казах, че това са хора, които нищо не разбират от музика. Че той е невероятно  надарен. След това се виждахме във Варна и т.н. Ивайло Колев, Стар академи. Той е най-великият ни глас на България. И макар да има харизмата на този, за когото пиша тук, няма неговия шанс да се роди във Велика страна. Вики от Стар академи си ни е приятелка, и не мога да я спомена, иначе бих могла. Тя се разви пред очите ми и много бързо. Изключителен човек е също.
 Та за Арсений. Както каза дъщеря ми, добре де, ама как успя да го видиш точно в онзи клип, където се вижда най-малко (тя каза, където изглежда най-зле, но така ги учат в училище, на неточности, искаше да каже, че там се вижда най-малко, защото е най-отзад от 4-та участници в групата).
 За този клип става въпрос, където го ОТКРИХ. От раз. ПРи все блясъка на другите.

http://www.youtube.com/watch?v=LdjzHnxLvDM&NR=1


По-късно попаднах на този клип, където е ясно, че момчето не е случайно

http://www.youtube.com/watch?v=3TFnFFvQ9Yo&eurl

А клипа с Дима Билан вече е върха. Още не знам, какво правят двамата, да пеят песента на Дима Билан от Евровизия и то нееднократно. Ето второ участие на двамцата със същата песен, вероятно преди Евровизия. Не, че е много важно.
http://www.youtube.com/watch?v=uq6kWSUYyvM&feature=related

Всъщност единственото важно е, че, макар и да се въздържах, наистина Дима Билан се губи, когато се развихри Арсений. И ако някой робува на популярността му ,както вначалото дъщеря ми, не е прав. Дори ако докрай отстоява позицията си.

 Макар вначалото детето, моето, да се захласваше по Дима Билан, защото го е чувала, днес, вече 2 дни, откакто у нас нонстоп се слуша ГРУПА ЧЕЛСИ, слушам да си говори:
"Грозен............грозен..........къде е хубавия?"
Това ще рече, че на стопкадър обикаля клипа и вначалото е "грозния", т.е. Дима Билан, а тя търси Арсений. Гледа го многократно и само от неговата част нататък.
 Докато не заключи накрая: "Лошото е, че той като се появи и го засенчва! Няма Дима Билан!"
 
 Моите уважения към звездата Билан, но Арсений с неговите първи стъпки наистина го слага без проблем в джоба си. Вижте на клипа долу.

 И едва ли някой е забелязал, доколко Арсений носи харизмата на нашият Ивайло Колев от Стар академи. Споменавам го, за да знам, че съм първата. Не, че ще се съгласят с мен. Нашенецът не слуша другите, обича да е против. И Арсений е от по-малък град, Барнаул. А нормални хора в столицата не могат да бъдат създадени. ПРекрасни хора се създават в спокойна обстановка от благородни родители. Такъв виждам и Арсений Бородин.

Не на последно място е и отношението му към жените, което ме радва и можете да видите това тук:

http://www.youtube.com/watch?v=HADkh0V9jpo&feature=related


 Браво, юнак! Господ те е целунал по челото. 
 Това момче си има всичко. Ум, късмет, талант, инат, тежест, интелект, трудолюбие, нежност.....толкова са много, и все трудносъчетаеми и постижими. 
 Да са живи и здрави родителите, създали такова чудесно създание!!!

А аз се чудя най-вече как винаги е различен. Например тук

http://www.youtube.com/watch?v=jQIbjiOLapQ&NR=1
Ако съдя по себе си, или не се е наспал добре, или любимата му е изневдерила




 Е, дали сме прави? Че Сеня добре стои до Билан и не му отстъпва, ама никак. Точно напротив. ;)
 Радост за окото и душата! Свежо създание без тежест, която да споделя с нас.

Някога бях малко дете. И пак имах този усет, но не му вярвах.
 Вярвайте си!




Тагове:   Любимец,


Гласувай:
0



1. viki11 - Чак пък тиха! Вулкан от емоции. Все ...
26.11.2008 10:32
Чак пък тиха! Вулкан от емоции.
Все пак не съм фантазьорка, каквото искам е възможно. Т.е. такива хора могат да бъдат създавани.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: viki11
Категория: Лични дневници
Прочетен: 909264
Постинги: 139
Коментари: 684
Гласове: 9432
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930