Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2008 13:20 - Я не умру без твоей любви, но...
Автор: viki11 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7817 Коментари: 19 Гласове:
0

Последна промяна: 08.03.2009 14:32





Гласувай:
0



1. miaa - Много сладка песничка. . . носи о...
23.11.2008 13:30
Много сладка песничка...носи особено настроение ..не тъга ,а радост и вяра
цитирай
2. viki11 - Дано :)
23.11.2008 13:32
Дано :)
Руснаците са красиви и в тъгата си, и никога не губят вяра. Допадат ми повече като душевност.
Такива са и в живота.

Дано и ние.
цитирай
3. miaa - Аз малко малко ги познавам, но мъ...
23.11.2008 13:36
Аз малко малко ги познавам, но мъжете им са много красиви...страхотни са.
цитирай
4. viki11 - ДА, верно, и на мен ми харесват. Но и ...
23.11.2008 13:40
ДА, верно, и на мен ми харесват. Но и жените им са много красиво. Те са славянски красив народ; И ние имаме от тях, но за съжаление не опрадваваме повечето си добри качества заради непостоянство и стремеж към ... ЗАПАДА и АМЕРИКА
цитирай
5. анонимен - Руснаците....
23.11.2008 13:41
....и обичат водката. Или това беше за рускините, които обичат и живота. В Турция що рускини-Украинки се омъжиха за милионери. Не мога да им го простя, ако питаха мен :)))
цитирай
6. viki11 - Всъщност истината е, да се обърнем ...
23.11.2008 13:43
Всъщност истината е, да се обърнем към себе си. Там е истинската ни красота.
цитирай
7. miaa - Те имат загадъчност, естествени и ...
23.11.2008 13:46
Те имат загадъчност , естествени и упорити са. Тези които не ги харесват е, защото не могат да бъдат , като тях.Лично на мен ми допадат.
цитирай
8. viki11 - Това в Турция са бегълците от Русия. ...
23.11.2008 13:47
Това в Турция са бегълците от Русия. Никога не се намира място за всички. КАчеството е там, на място.

Верно е, руснаците пият водка на екс, бързо се напиват, жените им ги бият. А рускините правят секс. Вече разбрах, че това не е недостатък, просто българският мъж иска да властва над жената, та... това било грях. Но го правят някак заради себе си, не по умисъл. ПРосто има недостъпни рускини, тези по... и тези, които им се ... . Но животът им е логичен, няма толкова много злоба.
цитирай
9. viki11 - Ами тук в България само негативното ...
23.11.2008 13:51
Ами тук в България само негативното отбират. Никой не се вглежда в чистотата им, в красотата им, в добрината им, в излъчването, което ние не можем да докараме, защото е плод на дългогодишно възпитание.
Да са живи и здрави. Не ги боготворя. От всички отбирам доброто. Това ми е крайната цел.
Не разбирам, защо Александър Божков мрази руснаците и обича западняците до болка. НИто едните, нито другите са само на върха. Трябва да сме обективни.
В коментари няма да решим въпроса, но и на мен ми харесват много неща у руснаците, още повече, че ги познавам под микроскоп, израснах с тях, раздаваха се за мен. Доброто се помни цял живот.
А българите не мога да запомня с добро, само искам, искам...
цитирай
10. miaa - Тези украинки не разбират ли, че ...
23.11.2008 13:56
Тези украинки не разбират ли , че чуждите пари ще ги направят нещастни.Тези пари ще ги направят зависими и обезличени. Една илюзия, че ще живеят щастливо.... За съжеление всяко нещо си има цена,за която твърде скъпо ще платят някой ден.
цитирай
11. viki11 - СЕга се сещам, че руснаците са из...
23.11.2008 13:56
СЕга се сещам, че руснаците са изкарали навън грозното, а вътре са поносимо добри. А българите са външно, оле, мале, страшни, а вътрешно са подмолни и грозни. Ей тва не ми допада.
цитирай
12. viki11 - За съжаление руснаците се прига...
23.11.2008 14:05
За съжаление руснаците се пригаждат към всичко, но не подобират, колко лоши хора може да има. Начинът им на мислене е друг. Те например, не правят от хората сапун.
Не, не искам да ги защитавам. Имат си и положителни и отрицателни страни. Но са достатъчно открити и добронамерени, душевността им е богата, имат чувства, премерени, понякога излишно дори, и са красиви.

А че има и много, много руснаци и тези по света не са показател... Има и много бедност по селата им. Това е огромна територия. Не е само красотата на цивилизацията.
Обаче в Туркменистан руснаците учиха всички на добрина, на грижа за човека и прочее. А това не мога да забравя. ВСе пак е трудно цял народ да е с такава насока на мисленето, но те се справяха. Техни са инициативите за единство между народи, за всемирни детски фестивали и много, много други. Имат достатъчно заслуги, за да ги наричаме с грозни имена.
Ми пият, пият от мъка, значи не са дебили като евреите.
цитирай
13. miaa - Защо толкова мразят евреите. . . те ...
23.11.2008 14:23
Защо толкова мразят евреите...те се подържат един друг ...много са сплотени и умни. Аз познавам евреи, които са много талантливи в различни аспекти на живота!!
цитирай
14. viki11 - БРаво. Има и изключения. Но ни еб...
23.11.2008 14:30
БРаво. Има и изключения. Но ни ебават без да им мигне окото.
Стига ми като пример бащата на Александра Сърчаджиева, не му и не искам да му знам името. Актьорът Сърчаджиев! Мръсна душица. Както и тези, които са завзели управлението на страната ни след Освобождението и до днес ни тормозят. Не знам само Защо Костов е с тях?
цитирай
15. viki11 - ЗАщо не се моли Сърчаджиев за рол...
23.11.2008 14:33
ЗАщо не се моли Сърчаджиев за ролички и не гладува като Калата, звездата на наашето Кино?
Защото е завзел собствеността на българите и печели от недвижимо имущество. Защо му е да работи? Само смучат и мълчат, и дори не се грижат за децата си, защото били НЕЗАКОННИ.
А законен ли е сексът, който ги е донесъл?
Абе, евреи.
цитирай
16. viki11 - ЗАщо не се моли Сърчаджиев за рол...
23.11.2008 14:33
ЗАщо не се моли Сърчаджиев за ролички и не гладува като Калата, звездата на наашето Кино?
Защото е завзел собствеността на българите и печели от недвижимо имущество. Защо му е да работи? Само смучат и мълчат, и дори не се грижат за децата си, защото били НЕЗАКОННИ.
А законен ли е сексът, който ги е донесъл?
Абе, евреи. ДАЙ ИМ ДРУГИТЕ ДА С А ЗЛЕ.
цитирай
17. miaa - Много интересни изводи. . . или аз не ...
23.11.2008 14:37
Много интересни изводи...или аз не съм пораснала...кога ли? Вечните деца, а може би това е най-хубавото, което пазим в себе си, нали?
цитирай
18. viki11 - Аз пък смятам, че пораснах. И ми х...
23.11.2008 14:44
Аз пък смятам, че пораснах. И ми харесва така.
А какви черти съм запазила, това е съвсем друг въпрос. Не е добре да сме деца, защото сме...възрастни. Хубаво е да живееш в своето време и пространство. То е най-добро за теб и най-неоспоримо и красиво, съм убедена.
цитирай
19. miaa - По отношение на евреите, аз имам ...
23.11.2008 15:00
По отношение на евреите, аз имам своя позиция и не я променям: завиждат им, от там идват всичките им беди. И Хитлер не успя да ги унищожи...Виж най-успешните хора са те..политици артисти, учени , певци и т.н Много лесно е да хулиш и обиждаш, а по-трудно е да кажеш добра дума за някого. Може и да е налудничево, но аз не съм против евреите.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: viki11
Категория: Лични дневници
Прочетен: 907195
Постинги: 139
Коментари: 684
Гласове: 9432
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031