Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2008 20:44 - Тази седмица приех смъртта.
Автор: viki11 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1709 Коментари: 2 Гласове:
0



Обичам Онкологичната болница. Защото там е единствения доктор, който ме изпълва с гордост и спокойствие. Доцент Иван Гаврилов.
Тази седмица би трябвало да мина на химиотерапия. Смятам да драскам тук за ужасиите на рака, но по-натам. Аз не минах. Вместо след месец - случаят ми е от най-тежките, химиотерапията ми не е започнала след вече месец и половина. Създадох им спънки за документите, а те за лечението ми. И защо не?! С гордост бих се обрекла на смърт в знак на протест срещу корупцията и
нарушенията в болниците. Защото аз съм половин час на химиотерапия, а подписвам
собственоръчно документ, че съм лежала около 1 месец в Онкологията, с което се източват мощни парични средства. На мен гледат като на златно кюлче. Повярвайте ми, не знаех тези подробности, когато отбелязах, че гледат на мен като на златна мина. Това се оказа причина.
А сега накъде? Да стана ли съучастник, или да се откажа от химиотерапия?

Моля както никога за коментари.


Тагове:   седмица,   смъртта,


Гласувай:
0



1. anarhista - Не мога да повярвам...
18.07.2008 21:39
Просто не мога да повярвам и останах без думи... Имам връзки в по-висшите слоеве на обществото (политика), мога да разпитам, или да направя нещо по въпроса?? С каквото мога, бих помогнал! Здравноосигурителната каса трябва да си плати за злодеянията си!

Боби - Анархист
цитирай
2. viki11 - Здравно осигуряване.
18.07.2008 22:36
Касата е нещо уникално.
Виж и за корумпираната докторка направи нещо, като си решил. Има пост тук преди някой и друг такъв.
МАй може само да се досрине касата, защото чух, че това целят. Да я сринат и да е платено.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: viki11
Категория: Лични дневници
Прочетен: 910027
Постинги: 139
Коментари: 684
Гласове: 9432
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930