Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2008 16:08 - малко ... за корупцията ... в българия ... и в медицината
Автор: viki11 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4269 Коментари: 9 Гласове:
0



Този постинг ще бъде последван от официалната ми жалба до Здравна каса, Министерство на здравеопазването и шефа на Онкологична болница - София. Идеята ми е да променя съзнанието, та дори и на един човек, за ползата от нашата твърда позиция против престъпленията в държавата. Свидетел съм от 7 години на неща, които не уважавам. И констатирам, че добри лекари, най-добрите в България, са ощетени за сметка на колеги, които изнудват за пари. А народът покорно тича да плаща. По 900 лв. на парче десетина бройки седмично!!! Т.е. 10-ина човека по 900 лв. плащат неправомерно за платени от държавата услуги. Напълно безпратни за другите. Лично аз не съм ощетена, защото преди 7 години станах свидетел на кощунствата на въпросната особа и твърдо отказах да имам каквото и да било общо с нея. И след 7 години престъпленията продължават, а потърпевшите се "мазнят" - простете за израза, меко е казано! И много малко от тях са поставени пред свършен факт и не могат да се ориентират в ситуацията. Малко от тях. Искам изрично да отбележа, че в тази болница има невероятни специалисти и съм сигурна, че в другите болници престъпленията са къде къде по-фрапиращи, хем не умеят, хем взимат още повече. Чувала съм за иск 3000 лева за операция. Това не значи, че ще понеса тази погнуса, невероятни лекари да са ощетени от колега, който престъпва закона перманентно, по мои наблюдения вече 7 години (най-малко толкова). Ще има и пост с точни факти, а сега само ще отбележа, че по разкази на мои познати въпросната личност е станала медийна звезда, известна е вече като най-добрия специалист в бранша!!!!!!!!!!!!!!!! Да бе! Шефът на "героя ми" ряпа да яде! Чух по неподтвърдени данни, явно верни, че е излъчен поздрав в "Море от любов!" от пациенти, които искат още повече да се помязнят, защото мазнята там върви! А "МОре от любов!" трябва да си проучва поздравите , си мисля! Ще ми падне в очите от такива изцепки! Вече, бих казала, че се случи. Освен, ако чуя опровержение на тези смехотворни хвалебствия. Държа на своята намеса, защото преди 7 години пред очите ми беше силно изтормозена здравословно болна оперирана жена, която отказа да си плати на ръка на същата вече медийна звезда. Буквално извращения с жената видях. А тази година пациент на същия обект е опериран 3 пъти за 20-ина дни, или месец с 2 пълни и 1 местна упойка заради недоглеждане. Този перфекционизъм аз не го разбирам. И медийната политика не ми е ясна. За какво ли са ни медиите, дами и господа?!! Продължение с факти и имена следва. Автор: viki11 Категория: Лични дневници Прочетен



Гласувай:
0



1. rembo - БТВ, Господари на ефира- вариан...
05.07.2008 16:32
БТВ, Господари на ефира- вариантите са много! нека се разследва този човек! Жалкото е, че сигурно наистина е сред най-добрите в професията!
цитирай
2. viki11 - Сравнително добър е,
05.07.2008 20:59
но най-добрите са около него, а взимат по-малко за труда си.
Това ми беше основната идея, не знам, защо не е разбрана.
Това още повече ме афектира. Че най-добрите са по-слабо платени и ние гледаме и мълчим и търпим. И ги унижаваме с мълчанието си. Защото са най-добри, а по-слабите от тях са най-платени.
цитирай
3. leif - корупцията в медицината е от най- гнусните
05.07.2008 22:14
На скоро имаше статистика, че 1/3 от смъртните случай се дължат на недоглеждане и лекарски грешки. за съжаление законите в България ни са такива, че вината е колективна и да заведе дело човек, предвидените наказания и обезщетения са за конкретна вина(почти недоказуемо), а не за последствията от грешката...
цитирай
4. viki11 - Добре дошъл, leif!
05.07.2008 22:19
Благодаря ти за коментара!
Но ето, сега можем да пресечем една сериозна корупция! Общоизвестна е. Всяка седмица има поне по 5-10 човека свидетели. От нас зависи какви услуги ще ползваме!
Обидно е, че хората пресичат опитите да се въдвори ред и е алогично. Много странна нация без гордост и самочувствие. Жал ми е за тези хорица!
цитирай
5. ivesa - Вики,заставам зад каузата да...
06.07.2008 13:33
изразим твърда позиция срещу корупционните престъпления в държавата.
Не съм била жертва на корупция в медицината,но съм чувала и чела за разни случаи...Чела съм и разни класации за степен на корунпираност по сфери...За щастие сферата,в която аз работя беше на предпоследно място в тази класация.
Относно болката ти за липсата на гордост и самочувствие на нацията ни - споделям я.
Хубав ден ти желая!
цитирай
6. leif - viki в България всичко е общоизвестно
11.07.2008 13:44
За съжаление ние (Българите)не сме нация, а сме сборице от индивиди.
цитирай
7. viki11 - 5. ivesa
12.07.2008 12:19
Много ти благодаря за подкрепата. Много ми е необходима. Радва ме. Вече сме две.
цитирай
8. viki11 - 6. leif
12.07.2008 12:19
ти и аз правим нацията. Нека е ясна позицията ни. Не ни забравяй в списъка!
цитирай
9. ametist - Задаваш въпроса "За какво ли са ни медиите, дами и господа?!!"
12.07.2008 16:00
Точно за това, за да им се дават пари, че да въртят реклама на такива като този опоменат от теб " Доктор", а колко още гадове има, само като си помисля и ми се изправят косите....и то точно в медицината, там, където за да станеш лекар, полагаш една от най-хуманните клетви- " Хипократовата".. Та те казват "Ще запазя живота си чист и свещен, както и моето изкуство.", нали сещаме се за кое изкуство става дума, това на спасителя едва ли не, но май напоследък я разбират като друг вид "изкуство", осукването как да ми кихнат някой лев на ръка, "-ама не толкова малко...все пак знаете какви са ни заплатите", така де...ужасното е , че на моменти зависиш от някакви корумпирани същества, не споменавам думата хора, защото те определено не са , при това за здраве...ужасно е, унизително е!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: viki11
Категория: Лични дневници
Прочетен: 910535
Постинги: 139
Коментари: 684
Гласове: 9432
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930