Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2015 10:08 - Най-тъпите филми в света са българските
Автор: joysii Категория: Изкуство   
Прочетен: 16968 Коментари: 42 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Като един съвестен данъкоплатец, съвсем отговорно заявявам, че не желая нито един мой лев да отива за подкрепа на новото българско кино. Снощи се насилих да изгледам по канал 1 поредната българска простотия наречена филм "Островът". Беше три часа мъка на мъките в опити да разбера историята, която се разказва, проблемите, които са наболели и застъпени във филма...и.т.н. Е, нямаше такива неща. Гледах само някаква поредица от кадри, каламбури от лафове и тъпи ситуации и накрая - естествено , по чисто български маниер - филмът изненадващо свърши.
   Чудя се просто, как в последните 30 години, не се намериха нито един талантлив сценарист и режисьор, които да ползват качествените български актьори и да направят впечатляващ, вълнуващ и запомнящ се филм.
   Хората, които крадат пари в сферата на кинематографията, вместо да ги влагат в творчески проекти и да реализират качествена продукция, си изпросиха антипатията на публиката. Сега с чисто сърце бих казала - нашето кино не заслужава в него да се влага нито лев.
   По-добре с тези пари да се увеличат заплатите на лекарите и учителите.


image
Ето така се гледа съвременен български филм. Човек умира от скука и досада, ама от добронамереност, интелигентност и  надежда, все пак се напъва да го изгледа до края.




Гласувай:
18



1. zaw12929 - Имате 200 програми- изборът е Ваш, а ...
27.07.2015 12:29
Имате 200 програми- изборът е Ваш, а за да се хареса български филм, трябва да имаш българска, а не продадена на дявола душа, но похвалното е, че си го признавате...
цитирай
2. joysii - Българсокото, тъй наречено, съ...
27.07.2015 13:46
Българсокото, тъй наречено, съвременно модерно кино е проява на подигравка с публиката.Не разбирам що за нахалство е това да се изхарчат някакви пари от шепа "творци", които в крайна сметка ни предлагат не филм, а някаква поредица от кадри. В тях липсва връзка, идея, история, която очакваме да бъде разказана. Българските филми напоследък са с визията на някаква хамава импресия, в повечето случаи отблъскаваща, грозна и неприятна за гледане. В тях преобладава мълчанието, мудността и скуката. Или пък - другата крайност-някакъв екшън с кървища, убийства,проститутки,наркомани, крадци и от сорта измет, като главни персонажи в действието.
цитирай
3. joysii - Имате 200 програми- изборът е Ваш, а ...
27.07.2015 13:50
zaw12929 написа:
Имате 200 програми- изборът е Ваш, а за да се хареса български филм, трябва да имаш българска, а не продадена на дявола душа, но похвалното е, че си го признавате...

.......
Имам двеста програми и си гледам, но ми е мъчно за добрите български актьори, които нямат шанса да участват в правенето на качествено българско кино. Докога ще се събират на нещо като халтура някакви си бездарници и ще си позволяват да се подиграват с публиката! Филмът, който гледах снощи, "Островът", беше една ваканция на море за екипа,който го снимал. Платили сме им почивка на море, от която се е родила една велика глупост, като този филм. А колко известни личности се мярнаха в него, само!
цитирай
4. tera - Не е само киното, българският театър е същата трагедия
27.07.2015 15:42
С тази разлика, че там броиш пари и си хабиш и нервите, докато телевизора е по-лесен за игнор. Има и добри постановки, имам и изписан пост преди време по въпроса. Но след няколко гафа, вече изобщо не ходя на български театър, гледам представленията на Британския театър, които се дават в Мола на Опълченска и съм ОК по въпроса с театрите.
Българското кино също е тотална минавка за гледащите го. Не мога да се начудя как преди имаше толкова хубави драматични филми, също и комедии, да на говоря за прекрасното детско кино, бих го нарекла култово. А сега - само тъпизми, нали уж им преподават хора, които преди са снимали кино. Тотален упадък за съжаление.
цитирай
5. joysii - С тази разлика, че там броиш пари и си ...
27.07.2015 16:51
tera написа:
С тази разлика, че там броиш пари и си хабиш и нервите, докато телевизора е по-лесен за игнор. Има и добри постановки, имам и изписан пост преди време по въпроса. Но след няколко гафа, вече изобщо не ходя на български театър, гледам представленията на Британския театър, които се дават в Мола на Опълченска и съм ОК по въпроса с театрите.
Българското кино също е тотална минавка за гледащите го. Не мога да се начудя как преди имаше толкова хубави драматични филми, също и комедии, да на говоря за прекрасното детско кино, бих го нарекла култово. А сега - само тъпизми, нали уж им преподават хора, които преди са снимали кино. Тотален упадък за съжаление.

...................
Така е. Но като че ли в театъра е малко по-поносимо. Кинодейците и техните колеги от театъра само гледат как да докопат средства за реализиране на творчески виждания УЖ, а всъщност да ги краднат за себе си и да сътворят поредната глупост с колкото може по-малко средства и усилия. Така виждам нещата аз. Ще ми правят тричасов филм "Островът" в който действието се развива в една кочина на един въшлив остров, а после-върхът!-взе, че се премести в Биг брадър, другата мега тъпотия.
Поздрави, Тера.
Не зная защо толкова творци в България си мислят,че всички в публиката сме безмозъчни и нискоинтелигентни. Направо за малоумни ни вземат. Затова - нито лев за кретенско кино и театър.
цитирай
6. tera - Ако искаш да си дадеш парите за качествено зрелище,
27.07.2015 17:26
препоръчвам постановките от Ковънт Гардън, които ги дават по Арените и в страната. Последно гледах Бохеми с Анна Нетребко, една фантастична постановка на Джон Копли - режисьор, играна 41 години на сцената на Ковънт Гардън. Това, което гледахме миналата седмица е последното предсставление на тази постановка след 41 на сцена! Беше истински празник, а постановката беше наистина прекрасна, една от най-хубавите, които изобщо съм гледала.
През август ще дават "Вилхелм Тел" - ето това си заслужава да се види.
цитирай
7. kbalenciaga - Една от основните причини за слабото българско кино е Цензурата
27.07.2015 18:15

Да, колкото и странно да звучи, това е факт.
Разбира се не може да се омаловажава, ширещата се шуробаджинащина в българското кино, и "продуцентите", които поръчват музиката.
Следват посредствени сценарии, посредствени актьори, посредствени режисьори...
Но, Цензурата в българското кино е определящата.
Може да звучи шокиращо, въпреки това, личното ми мнение е, че днес цензурата в българското кино е по-голяма от цензурата преди 1989г.
Едно просто доказателство:
Например в испанския сериал "Новите съседи" включват в пъти повече теми от обществено значение, от всички български игрални филми и сериали взети заедно през последните 25г.!
НЕВЕРОЯТНО! Но Факт!

Какво повече да коментираме.
цитирай
8. joysii - препоръчвам постановките от Ко...
27.07.2015 19:49
tera написа:
препоръчвам постановките от Ковънт Гардън, които ги дават по Арените и в страната. Последно гледах Бохеми с Анна Нетребко, една фантастична постановка на Джон Копли - режисьор, играна 41 години на сцената на Ковънт Гардън. Това, което гледахме миналата седмица е последното предсставление на тази постановка след 41 на сцена! Беше истински празник, а постановката беше наистина прекрасна, една от най-хубавите, които изобщо съм гледала.
През август ще дават "Вилхелм Тел" - ето това си заслужава да се види.

==========
Благодаря, Тера.
цитирай
9. joysii - Да, колкото и странно да звучи, ...
27.07.2015 19:53
kbalenciaga написа:

Да, колкото и странно да звучи, това е факт.
Разбира се не може да се омаловажава, ширещата се шуробаджинащина в българското кино, и "продуцентите", които поръчват музиката.
Следват посредствени сценарии, посредствени актьори, посредствени режисьори...
Но, Цензурата в българското кино е определящата.
Може да звучи шокиращо, въпреки това, личното ми мнение е, че днес цензурата в българското кино е по-голяма от цензурата преди 1989г.
Едно просто доказателство:
Например в испанския сериал "Новите съседи" включват в пъти повече теми от обществено значение, от всички български игрални филми и сериали взети заедно през последните 25г.!
НЕВЕРОЯТНО! Но Факт!

Какво повече да коментираме.

...
Може. Но аз не разбирам защо все още не са филмирани толкова прекрасни български литературни произведения, а киното ни се втурва да се излага с някакъв криворазбран модернизъм.
Имаме добри актьори, добри оператори, добри художници..и.т.н. специалисти в екипите за създаване на филми. Значи нещата се провалят откъм сценарии и ужасно тъпа режисура.
цитирай
10. joysii - До ekaterina0909
27.07.2015 19:57
Ако имате да ми казвате нещо -тук. Не на ЛС.
цитирай
11. zaw12929 - Кого да обвинаваме: дайте решение
27.07.2015 23:17
joysii написа:
zaw12929 написа:
Имате 200 програми- изборът е Ваш, а за да се хареса български филм, трябва да имаш българска, а не продадена на дявола душа, но похвалното е, че си го признавате...

.......
Имам двеста програми и си гледам, но ми е мъчно за добрите български актьори, които нямат шанса да участват в правенето на качествено българско кино. Докога ще се събират на нещо като халтура някакви си бездарници и ще си позволяват да се подиграват с публиката! Филмът, който гледах снощи, "Островът", беше една ваканция на море за екипа,който го снимал. Платили сме им почивка на море, от която се е родила една велика глупост, като този филм. А колко известни личности се мярнаха в него, само!


ДА НЕ ЗАБРАВЯМЕ, ЧЕ
1. ИМАМЕ НАЙ МОДЕРНАТА КИНОСТУДИЯ, НО СЕ ПОЛЗВА ОТ ЧУЖДЕНЦИ
2. НА БЪЛГАРСКИТЕ ЕКИПИ НЕ СЕ ДАВА И ФИНАНСИРАНЕ
СЕЩАТЕ ЛИ СЕ, ЧЕ СМЕ ОГРАБЕНА ДЪРЖАВА- КОЛОНИЯ... Е...НАЗОВЕТЕ ВИНОВНИКА
цитирай
12. apostapostoloff - Бих могъл да възразя като ти кажа, че
28.07.2015 05:53
това е твое субективно мнение, но за съжаление и пазарът говори за същото. Имам предвид световния пазар, който не приема нито един български филм. Нашите смотани, тъпи, смахнати кинаджий не са продали нито един филм на световния пазар.

Има и още нещо... Откъде накъде филмопроизводството ще се финансира от данъкоплатците?! В Холивуд всеки сериозан творец си търси и намира продуцент, който от своя страна намира инвеститори за проекта. Тази практика трябва веднъж завинаги да се възприеме и у нас.
цитирай
13. joysii - 11. zaw12929
28.07.2015 10:06
Няма оправдание за тъпите български филми. И една стотинка да има, тя трябва да се употреби качествено. А нашичките филмови екипи, съвсем по български, какво правят - ами ето на, с толкова малко пари, те такава простотия ще направя. Като е така,тогава никакви пари не бива да се дават за развитие на българското кино.Да дава държавата на тези, които ще ги използват с ум и талант.
цитирай
14. joysii - това е твое субективно мнение, но за ...
28.07.2015 10:12
apostapostoloff написа:
това е твое субективно мнение, но за съжаление и пазарът говори за същото. Имам предвид световния пазар, който не приема нито един български филм. Нашите смотани, тъпи, смахнати кинаджий не са продали нито един филм на световния пазар.

Има и още нещо... Откъде накъде филмопроизводството ще се финансира от данъкоплатците?! В Холивуд всеки сериозан творец си търси и намира продуцент, който от своя страна намира инвеститори за проекта. Тази практика трябва веднъж завинаги да се възприеме и у нас.

..................
Толи, когато човек изгледа един български филм от последните,дето са правени вероятно с идеята да са напредничави и модерни, в душата му остава единствено неприятното чувство за неудовлетворение, разочарование и потиснатост. Липсва онова неповторимо усещане за радост от допира с истинско, качествено и вълнуващо изкуство.
Абе как никога не се разочаровах от английски филм! Или хайде, да бъда малко патриот-от по-старичките български филми, които си имат история, които докосват сърцето. Филмите на Въло Радев, например. Да не би тогава да имаше много пари за кино?
цитирай
15. ivoki - ОЧЕВИДНО
28.07.2015 14:50
МНОГО МАЛКО СТЕ ЗАПОЗНАТИ С БЪЛГАРСКОТО КИНО /ИМА НОМИНИРАНИ ЗА "ОСКАР"/ С МНОГО НАГРАДИ ПО СВЕТА.
ЗА ТЕАТЪР ДА НЕ ГОВОРИМ. ИМА ФАНТАСТИЧНИ ПОСТАНОВКИ !!!!
АКО НЕ ГЛЕДАШ БГ. КИНО И НЕ ХОДИШ НА ТЕАТЪР, КАК МОЖЕ ДА ИМАШ МНЕНИЕ, ЗАРАДИ ЕДНА СЛАБА ПОСТАНОВКА ИЛИ ФИЛМ ?????
"САМО ГЛУПАКА "ЗНАЕ" ВСИЧКО./В.ЮГО/
УМНИЯТ СЕ УЧИ ВСЕКИ ДЕН.
цитирай
16. joysii - МНОГО МАЛКО СТЕ ЗАПОЗНАТИ С БЪЛГ...
28.07.2015 15:26
ivoki написа:
МНОГО МАЛКО СТЕ ЗАПОЗНАТИ С БЪЛГАРСКОТО КИНО /ИМА НОМИНИРАНИ ЗА "ОСКАР"/ С МНОГО НАГРАДИ ПО СВЕТА.
ЗА ТЕАТЪР ДА НЕ ГОВОРИМ. ИМА ФАНТАСТИЧНИ ПОСТАНОВКИ !!!!
АКО НЕ ГЛЕДАШ БГ. КИНО И НЕ ХОДИШ НА ТЕАТЪР, КАК МОЖЕ ДА ИМАШ МНЕНИЕ, ЗАРАДИ ЕДНА СЛАБА ПОСТАНОВКА ИЛИ ФИЛМ ?????
"САМО ГЛУПАКА "ЗНАЕ" ВСИЧКО./В.ЮГО/
УМНИЯТ СЕ УЧИ ВСЕКИ ДЕН.

======
Напротив, Иво, добре съм запозната с българското кино. И не само с него. Точно затова правя този извод, че нашето кино не струва и пукната пара. Има няколко изключения, които наистина са невероятни постижения, но те са малко. На фона на тъпите филми, които кой знае защо постоянно ни се натрапват, хубавите филми са иглички в купа сено.
Театъра...него сега не го коментирам, но там нещата не са така отчайващи.
Поздрави, благодаря, че се отби и сподели мнение.
цитирай
17. milady - джойси ,поздрави за Темата, но ..слагам минус...пристрастна си/ едностранчива/ ..
28.07.2015 15:31
ivoki написа:
МНОГО МАЛКО СТЕ ЗАПОЗНАТИ С БЪЛГАРСКОТО КИНО /ИМА НОМИНИРАНИ ЗА "ОСКАР"/ С МНОГО НАГРАДИ ПО СВЕТА.
ЗА ТЕАТЪР ДА НЕ ГОВОРИМ. ИМА ФАНТАСТИЧНИ ПОСТАНОВКИ !!!!
АКО НЕ ГЛЕДАШ БГ. КИНО И НЕ ХОДИШ НА ТЕАТЪР, КАК МОЖЕ ДА ИМАШ МНЕНИЕ, ЗАРАДИ ЕДНА СЛАБА ПОСТАНОВКА ИЛИ ФИЛМ ?????
"САМО ГЛУПАКА "ЗНАЕ" ВСИЧКО./В.ЮГО/
УМНИЯТ СЕ УЧИ ВСЕКИ ДЕН.


пс .А за теронизавърката родолюбка ,нямам думи....
още един изпечен Демагог в блога....
Довчера “пееше “ за Дядо Славейков ,
после за хАмериканците...ха ха ха ...
само Пустота и...Суета у теб ,терооо....
срамота ...
цитирай
18. joysii - 17. milady
28.07.2015 18:00
ОК. Няма проблем за минуса.
Но, знаеш ли, скъпа, с каква надежда сядам да гледам поредния нов български филм и как постепенно ме обзема такова разочарование, такова съжаление, такъв яд. Виждам НЕ един изпипан творчески продукт, а подигравка със зрителя и с всички онези хора, които искаме да вярваме, че културата у нас се развива, че в нейните прояви са ангажирани отговорни умни и талантливи хора. Много жалко за новото българско кино.
Поздрави, Милейди.
цитирай
19. milady - джойси за Критиката те поздравявам ,ноо....
28.07.2015 19:41
Лощо и Зло и НЕкъдърно има ...на всеки метър....
Важно е ,да имаш Нюх, и да откриваш ...
Доброто, красивото....талантливото.....
Иначе , аз съм най голямата Критикарка...
разбирам те....
Хубава вечер и целуффки за Любимия !
цитирай
20. ivoki - joysii,
29.07.2015 13:14
Колко стойностни , не български , филма си гледала в последно време? Единици .
" хубавите филми са иглички в купа сено" важи за всичко това, което ни се предлага.
Екшъни, насилие, блудкави серияли. Защо съдим нашето кино ???
цитирай
21. gosho568 - Новите филми и сериали са повече от ...
29.07.2015 20:44
Новите филми и сериали са повече от ужасни и актьорската игра е много фалшива... а, иначе от старите може да се намери по нещо..!?!? :) Поздрави!
цитирай
22. joysii - Новите филми и сериали са повече от ...
29.07.2015 22:49
gosho568 написа:
Новите филми и сериали са повече от ужасни и актьорската игра е много фалшива... а, иначе от старите може да се намери по нещо..!?!? :) Поздрави!

.............
Даааа, така е.
цитирай
23. joysii - Колко стойностни, не български, ...
29.07.2015 22:51
ivoki написа:
Колко стойностни , не български , филма си гледала в последно време? Единици .
" хубавите филми са иглички в купа сено" важи за всичко това, което ни се предлага.
Екшъни, насилие, блудкави серияли. Защо съдим нашето кино ???

..................
Иво, ядосвам се защото способни творци в България има, но те не намират за нужно да се постараят и да създадат нещо стойностно.
цитирай
24. joysii - Лощо и Зло и НЕкъдърно има. . . на в...
29.07.2015 22:52
milady написа:
Лощо и Зло и НЕкъдърно има ...на всеки метър....
Важно е ,да имаш Нюх, и да откриваш ...
Доброто, красивото....талантливото.....
Иначе , аз съм най голямата Критикарка...
разбирам те....
Хубава вечер и целуффки за Любимия !

............
Милейди, готина, както винаги.
цитирай
25. hristo27 - Абсолютен глупак! Чула ли си и гл...
30.07.2015 18:27
Абсолютен глупак! Чула ли си и гледала ли си "Под прикритие"? Още в първия си сезон, филмът печели две награди, " Златен чадър "– за най-добър сериал, както и за най-добро операторско майсторство. А за отличени театрални постановки нямаш пипе да коментираш. А и няма смисъл да ти се говори за неща, за които овца ги възприема като раздел от ядрената физика. :D:D:D
Колко пъти тук ти е казано - не се изхождай по въпроси, по които си пълен профан!
цитирай
26. f873 - Уф, каки. Едно време с киреч слама и ...
30.07.2015 21:26
Уф, каки.
Едно време с киреч слама и папур за тавана правиха къщите и .... не падаха.
Не падаха - заради корена на родата.



цитирай
27. joysii - Абсолютен глупак! Чула ли си и гл...
31.07.2015 10:17
анонимен написа:
Абсолютен глупак! Чула ли си и гледала ли си "Под прикритие"? Още в първия си сезон, филмът печели две награди, " Златен чадър "– за най-добър сериал, както и за най-добро операторско майсторство. А за отличени театрални постановки нямаш пипе да коментираш. А и няма смисъл да ти се говори за неща, за които овца ги възприема като раздел от ядрената физика. :D:D:D
Колко пъти тук ти е казано - не се изхождай по въпроси, по които си пълен профан!

============
Споко, Ристьо. Изгледала съм и "Под прикритие" и Столичаните и там...всичките български щуротии.Ако имат още сезони изобщо няма да пусна телевизора заради тях. Язък за готинитие актьори, които играят роли в скучни и тъповати сценарии.
цитирай
28. joysii - Уф, каки. Едно време с киреч слама и ...
31.07.2015 10:20
[quote=f873]Уф, каки.
Едно време с киреч слама и папур за тавана правиха къщите и .... не падаха.
Не падаха - заради корена на родата.
..............
Едни от любимите ми български филми са всичките на Въло Радев, всичките с участие на Йосиф Сърчаджиев, Георги Георгиев-ГЕЦ, Тандемът Ваня Цветкова-Иван Иванов също ме кефи, а Михаил Билалов е един от актьорите, които много харесвам. Но на фона на купищата простотии, които бълва нашето кино, стойностните неща са твърде малко.




цитирай
29. hristo27 - Абсолютен глупак! Чула ли си и гл...
31.07.2015 13:56
joysii написа:
анонимен написа:
Абсолютен глупак! Чула ли си и гледала ли си "Под прикритие"? Още в първия си сезон, филмът печели две награди, " Златен чадър "– за най-добър сериал, както и за най-добро операторско майсторство. А за отличени театрални постановки нямаш пипе да коментираш. А и няма смисъл да ти се говори за неща, за които овца ги възприема като раздел от ядрената физика. :D:D:D
Колко пъти тук ти е казано - не се изхождай по въпроси, по които си пълен профан!

============
Споко, Ристьо. Изгледала съм и "Под прикритие" и Столичаните и там...всичките български щуротии.Ако имат още сезони изобщо няма да пусна телевизора заради тях. Язък за готинитие актьори, които играят роли в скучни и тъповати сценарии.

...............................................

Защо коментираш от трето лице, даскал Радке? Толкова ли не можеш две приказки на кръст да вържеш?
цитирай
30. joysii - 29. hristo27
31.07.2015 18:04
А познай до три пъти, Ристьо.
Може би защото не само аз мисля така по повод на българското кино, може би защото съм споделяла с приятели и познати и доста сме коментирали това дето му казваме модерно българско кино, може би защото всички се възмущаваме по един и същи начин и се чувстваме разочаровани и огорчени от това,което ни се предлага като българско кино....такива разни. Стопли ли сега?
Кой е това "даскал Радке"? Ти на мен ли пишеш коментар или си шизо в тежка фаза и си говориш още и с някаква Радка?
цитирай
31. f873 - Някои блогбегейски динозаври още ...
31.07.2015 20:49
Някои блогбегейски динозаври още смятат че в палавата игра на жмичка ще бъдат анонимни.

И за да разсея илюзиите и на последния мераклия, всеки може да регистрира блога си в сайтове които и... показват всеки посетител с IP и друга информация.

Даскале, не се ебавай с адаптерчето на рутера - помни, зад статичен адрес стои всеки с името си по договор, а динамичните са за хрътките - не само за спорта.
цитирай
32. f873 - . . . . . Но на фона на купищата прос...
31.07.2015 21:27
joysii написа:
[quote=f873]
..... Но на фона на купищата простотии, които бълва нашето кино, стойностните неща са твърде малко.


Зависи от гледната точка.
цитирай
33. joysii - Някои блогбегейски динозаври още ...
01.08.2015 10:29
[quote=f873]Някои блогбегейски динозаври още смятат че в палавата игра на жмичка ще бъдат анонимни.

И за да разсея илюзиите и на последния мераклия, всеки може да регистрира блога си в сайтове които и... показват всеки посетител с IP и друга информация.

Даскале, не се ебавай с адаптерчето на рутера - помни, зад статичен адрес стои всеки с името си по договор, а динамичните са за хрътките - не само за спорта.[/quote
=====
Ефи, здрасти. Как си? Радвам се, че ме навестяваш напоследък.
Колкото до това кой как е избрал да присъства в този сайт...ами това си е негова работа. Не е нужно някой , като оная Гина, помниш ли я, да се изживява като местния дедектив и да се нагърбва със задачата да "разконспирира" този и онзи. А като не успее-хоп - да му приписва нечия самоличност.
цитирай
34. joysii - . . . . . Но на фона на купищата прос...
01.08.2015 10:31
f873 написа:
joysii написа:
[quote=f873]
..... Но на фона на купищата простотии, които бълва нашето кино, стойностните неща са твърде малко.


Зависи от гледната точка.

......
И тук си прав. Аз споделих гледната точка на мои близки, приятели, познати+моята лична. Ние всички сме почитатели на седмото изкуство. Харесваме качествено кино направено с ум, талант, много емоция.
цитирай
35. hristo27 - А познай до три пъти, Ристьо. Може би ...
01.08.2015 18:01
joysii написа:
А познай до три пъти, Ристьо.
Може би защото не само аз мисля така по повод на българското кино, може би защото съм споделяла с приятели и познати и доста сме коментирали това дето му казваме модерно българско кино, може би защото всички се възмущаваме по един и същи начин и се чувстваме разочаровани и огорчени от това,което ни се предлага като българско кино....такива разни. Стопли ли сега?
Кой е това "даскал Радке"? Ти на мен ли пишеш коментар или си шизо в тежка фаза и си говориш още и с някаква Радка?

.............................................................................


"На рожденните си дни съм много нервна, раздразнителна и ми е много тъжно. Компенсирам това ужасно настроение с капризи по повод на подаръците..." и т.н.

автор - Радост Димитрова, Фейсбук, 26 ноември 2011 г.
.......................................................................

"На рожденните си дни съм много нервна, раздразнителна и ми е много тъжно. Компенсирам това ужасно настроение с капризи по повод на подаръците..." /100 % същият текст.

автор - joysii, Blog, 02.01.2013 г., 20:48 ч.

Радост /Радка/ или joysii, сега, ТИ, познай от три пъти, кой е в "в шизо тежка фаза" и си говори сам/а/ ?
цитирай
36. ekaterina0909 - Защо четете глупавите писаници на тая жена
01.08.2015 21:44
НЕ ги четете тя явно си е необразована щом не знае че има и чудесни български филми .
цитирай
37. joysii - А познай до три пъти, Ристьо. Може би ...
02.08.2015 10:12
анонимен написа:
joysii написа:
А познай до три пъти, Ристьо.
Може би защото не само аз мисля така по повод на българското кино, може би защото съм споделяла с приятели и познати и доста сме коментирали това дето му казваме модерно българско кино, може би защото всички се възмущаваме по един и същи начин и се чувстваме разочаровани и огорчени от това,което ни се предлага като българско кино....такива разни. Стопли ли сега?
Кой е това "даскал Радке"? Ти на мен ли пишеш коментар или си шизо в тежка фаза и си говориш още и с някаква Радка?

.............................................................................


"На рожденните си дни съм много нервна, раздразнителна и ми е много тъжно. Компенсирам това ужасно настроение с капризи по повод на подаръците..." и т.н.

автор - Радост Димитрова, Фейсбук, 26 ноември 2011 г.
.......................................................................

"На рожденните си дни съм много нервна, раздразнителна и ми е много тъжно. Компенсирам това ужасно настроение с капризи по повод на подаръците..." /100 % същият текст.

автор - joysii, Blog, 02.01.2013 г., 20:48 ч.

Радост /Радка/ или joysii, сега, ТИ, познай от три пъти, кой е в "в шизо тежка фаза" и си говори сам/а/ ?

=============
Отново някакви простотии се пишат тук, пълни измишльотини.Какви фейсбуци, какви радости?
цитирай
38. joysii - НЕ ги четете тя явно си е необразо...
02.08.2015 10:13
ekaterina0909 написа:
НЕ ги четете тя явно си е необразована щом не знае че има и чудесни български филми .

..................
Уважаема, а Вие колко сте образована? Бихте ли сподели, моля?
цитирай
39. hristo27 - joysii,
02.08.2015 13:37

В твоя чест светилата на медицината ще измислят някакво ново болестно състояние - ОЛИГОФРЕНИЧНА ДЕБИЛНОСТ!
цитирай
40. joysii - Съветва почитателите на новото ...
02.08.2015 17:05
Съветвам почитателите на новото българско кино да кликнат в Гугъл на "Островът" и да прочетат всички коментари за този тъп филм.
Ще видите, че съм съвсем права в преценката си.
цитирай
41. joysii - В твоя чест светилата на медиц...
02.08.2015 17:08
анонимен написа:

В твоя чест светилата на медицината ще измислят някакво ново болестно състояние - ОЛИГОФРЕНИЧНА ДЕБИЛНОСТ!

..............
Христо, звучиш като инфантилен олигофрен. Мисли малко преди да напишеш някаква глупост, защото се излагаш. Очаквам от един мъж на твоята възраст да бъде по-изобретателен в обидите и нападките, а не такъв прост и ограничен селяндур като теб.
Ако трябва да съм съвсем откровена - радвам се на истерясалите ти напъни да ме обидиш. В тях ти сам обиждаш себе си. Лъсва ти акълът или по-точно - липсата на такъв.
цитирай
42. monit - Български филми
28.08.2015 13:43
Аз съм на 20.Гледах някой от съвременните филми и мога да кажа,че си права.Въпреки че има и изключения.Например много харесвам шивачките -2006,
Емигранти с Нети също става .
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2406614
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031