Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2014 13:17 - Забавни, сладки и много красиви.
Автор: nepobedima7 Категория: Хоби   
Прочетен: 7618 Коментари: 8 Гласове:
34

Последна промяна: 20.01.2014 13:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image
-Хей Котарак, харесваш ли прическата ми? - Ти пък Пиле, много си рошаво, но пък пухкаво!
image-Ха, добре сте така! -Ти с червеното я малко наляво, а така супер.- Хайде едно фото сега.
image
-Давай Брат, почеши ме! Само ме галиш!- Искам по цялото тяло да ме почешеш!

image-Ох, че трудно!-Само да се покача! Много съм надебеляло и ми е трудно!

 image

-Много си ми красива!- Толкова си те обичам!- Ти си ми всичко!

 image

-Ама, че ми се доспа! -Чакай да полегна, че ме чака дълъг ден!
image
-Бързо!- Оф, няма време!- Трябва да ги събера докато не ме е видяла съседката, че каква е лакома всичките ще ги изяде.

 image

-Ама, че сме смешни!- Кой така глупаво ни пострига?-Сега как да се покажа пред Ели?- Ще вземе да ми се смее и да качи снимките в феиса си! image

-Толкова съм малко, че Прасчо ми вика мъник.-А пък аз му се смея, че много мирише.

image
 
-Ох, че приятно!- Я да взема да се изкъпя, че довечера съм на среща с Мими.

image
-Ех братле, то много приятно било да те возят!- Така ми се доспа!- Дай да подремнем, че ни чака път.

 image

-Какво сте ни зяпнали!-Не сте ли виждали Бухал как стои на два крака?- Много ли сме смешни?

 image

-Оп!-Леко, че е много хлъзгаво!- По тая тесни пътечка дето сме тръгнали! Кога ли ще стигнем до кака?

 image

-Така ми се играе футбол!- Мама ми казва, че съм тромав! -Ама аз мога да тичам бързо.

 image

-Всеки ми казва, че съм малко, ама съм сладко и пъргаво.
image

-Така ме мързи!- Хубаво си лежа!- Само дето малко ме убива, ма какво от това, нали ме носят.

image 

-Седя и се чудя!-Красива ли съм или не?- Защо така ми стърчат ушите?

 image

-Толкова ми е скучно!- Чакай да си поиграя с това листо, че брат ми само ме хапе за ушите!-Голяма скука!

 image

-Мммммм!- Долавям от някъде аромат на ягоди.- Ох, че сладко, да си похапна сега.

 image

-Така си лежа приятно!- Само да имаше някой да ми направи масаж!

image 

-Премести се Бухал!- Това е моето място!- Ти пък Кълвач!- Мое си е.

 image

-Така ми се дреме, че едвам се държа.- -Ще полегна на дървото и ще сънувам храна. image

-Не съм ли сладко? - С големи очички и дебели лапички, само за целуване и гушкане.

image 

-Какъв свеж аромат се носи около мен.- Спокойствие и хармония, тишина и красота. image

-Ей братле!- Твоите уши са по-клепнали от моите.- Ти пък брат, само така ти изглежда. image

-Чакай да те проверя, че може да си хванал въшки!

image
- Дай да те нацелувам!- Много си ми сладък.image-Хей приятел!- Кой е по- бърз от нас? -На кой ушите са му по дълги?-Кой реве повече?- Кой е по-голям инат?





Гласувай:
34



1. ghostrider1 - Много мило
20.01.2014 14:32
Много мило, нежно и сладко. Страхотно :)
цитирай
2. nepobedima7 - Да големи сладури и много забавни :)
20.01.2014 14:41
Да големи сладури и много забавни :)
цитирай
3. kasnaprolet9999 - Много са сладки и с подходящ аран...
20.01.2014 23:22
Много са сладки и с подходящ аранжимент. Поздрави!!
цитирай
4. nepobedima7 - Благодаря :) Подбрах сладките ж...
20.01.2014 23:37
Благодаря :) Подбрах сладките животинки, защото много ги обичам и ми се прииска да им напиша и малко диалог. Така стана забавно и красива :)
цитирай
5. ghostrider1 - супер да
21.01.2014 00:11
супер да все едно говорят, много интересно и красиво е станало :) браво
цитирай
6. ferdi - :)))
21.01.2014 12:08
Душички сладки!!! Поздрави! :)
цитирай
7. gabar4eto - !!!!!!!!
27.01.2014 21:33
Nakadeto i da se obarnem navsqkade e Vsemilostivqt tvorec na sveta-edinstveniqt Bog .Mojem li da satvorim tova ne ne mojem-nie mojem samo orajei,bratouvistva,voini,pari ,i se tuzarim che sme napravili gsm -koito ubivat satvorenieto , neka da se pomachim da napravim samo edna hilqdna ot tova , no ne mojem i nikoga nqmada mojem.Bog da te Blagoslovi zashtoto ti nosish Bojieto.
цитирай
8. joysii - Леле, страхотни са - магарето с а...
01.02.2014 11:15
Леле,страхотни са - магарето с агнетата, катерицата, пандичката...ще си ги крадна!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nepobedima7
Категория: Хоби
Прочетен: 377272
Постинги: 68
Коментари: 324
Гласове: 3216
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930